Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@07:40:06 GMT

«ماکرون» را در جشن روز ملی فرانسه هو کردند

تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۱۶۳۵

«ماکرون» را در جشن روز ملی فرانسه هو کردند

گروهی از معترضان فرانسوی، امانوئل ماکرون رئیس جمهوری فرانسه را در جریان جشن روز ملی این کشور در خیابان شانزه‌لیزه پاریس هو کردند.

رئیس جمهوری فرانسه امروز یکشنبه مصادف با روز ملی این کشور و مطابق هر سال در مراسمی که در خیابان شانزه‌لیزه پاریس برگزار می‌شود شرکت کرد؛ اما پیش از آغاز رژه نیرو‌های مسلح و زمانی که وی عازم جایگاه بود گروهی از حاضران در میان جمعیت با سوت کشیدن و هو کردن اعتراض خود را نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چنانکه در برخی تصاویر زنده تلویزیونی و نیز در ویدئو‌های منتشره در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود، هنگامی که امانوئل ماکرون ایستاده در خودرو روباز از میان جمعیت عبور می‌کرد عده‌ای شعار «ماکرون، استعفا بده» و «ماکرون، گمشو» سر دادند.

برخی از شهروندان حاضر در خیابان شانزه‌لیزه نیز با پوشیدن جلیقه زرد و نیز با هوا کردن بادکنک‌های زرد به نشانه همبستگی با جنبش اجتماعی «جلیقه‌زردها» اعتراض خود را به دولت نشان دادند.

گفتنی است، امروز ۲۳ تیر (۱۴ جولای) سالروز فتح زندان باستیل در پاریس در جریان انقلاب کبیر فرانسه در سال ۱۷۸۹، به عنوان روز ملی این کشور شناخته می‌شود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: امانوئل ماکرون فرانسه شانزه لیزه پاریس جشن روز ملی فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه های فلسطینی، منابع خبری امروز گزارش دادند که یکی از نمایندگان ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از جنایات رژیم صهیونیستی از سوی پلیس فرانسه احضار شد.

«ماتیلد پانوت» نماینده ارشد و رئیس یکی از فراکسیون‌های پارلمان فرانسه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که پلیس این کشور او را به علت اعتراضش به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه احضار کرده است.

ماتیلد پانوت افزود: این احضاریه ارعاب و تهدید است؛ هیچ احضاریه و هیچ گونه ارعابی ما را از اعتراض به نسل کشی مداوم علیه مردم فلسطین باز نمی دارد و ما سکوت نخواهیم کرد.

این احضار در شرایطی انجام شده که مقامات فرانسه چند سال پیش انتشار کاریکاتورهای موهن به ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) را تحت عنوان آزادی بیان و رسانه ها توجیه می کردند اما همین مدعیان دموکراسی فریبکارانه جهانی، در برابر کوچک ترین انتقادی از رژیم کودک کش صهیونیستی، تاب و تحمل خود را از دست داده و با منتقدین بدترین نوع از مجازات ها از جمله حبس های طولانی مدت روا می دارند.

کد خبر 6087375 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • ماکرون: دست‌نشانده آمریکا نیستیم
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • ماکرون: اروپا در معرض نابودی قرار دارد
  • ماکرون: اروپا در خطر مرگ قرار دارد
  • نظامیان فرانسوی کنار اوکراین علیه روسیه می‌جنگند
  • روایت رهبر انقلاب از توصیه‌‌ها به ایشان برای پذیرش خواسته‌های آمریکا
  • رئیس‌جمهور فرانسه پا به توپ شد! (عکس)‏
  • جریمه انتقاد از جنایات جنگی در کشور مدعی مهد دموکراسی!
  • اعزام پلیس‌ مراکش به المپیک ۲۰۲۴