Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از ظهر یکشنبه ویژه برنامه دهه کرامت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با عنوان کاروان «حرم تا حرم» با رسیدن به حرم مطهر آقا سید جلال الدین اشرفیه شهرستان آستانه اشرفیه همزمان با میلاد با سعادت امام رضا (ع) به کار خود پایان داد.

گفتنی است این ویژه برنامه به همت کانون پرورش فکری استان گیلان و همزمان با ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) از آستان مقدس خواهر امام رضا (ع) در شهر رشت با اجرای فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان در شهرهای مختلف استان گیلان آغاز و امروز نیز به کار خود پایان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف از برگزاری این ویژه برنامه تعمیق باورهای دینی اعضای کانون پرورش فکری و آشنایی کودکان و نوجوانان با مناسبت‌های اسلامی و فرهنگ رضوی اعلام شده است.

الگوبرداری کودکان و نوجوانان از سیره ائمه اطهار

امام جمعه آستانه اشرفیه در این برنامه با اشاره به اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی، اظهار کرد: توجه به ترویج فرهنگ قرآنی و رضوی به ویژه به کودکان و نوجوانان از اهمیت خاصی برخوردار است.

حجت‌الاسلام احمد طیبی همچنین به ویژگی‌های شخصیتی معصومین، به ویژه حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) اشاره کرد و افزود: با تبیین سیره ائمه اطهار (ع) زمینه الگوبرداری برای کودکان و نوجوانان را فراهم کنند.

لزوم مقابله با نحله های فرهنگی دشمن

در ادامه این برنامه فرماندار آستانه اشرفیه فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان پل ارتباطی بین خانواده و مدرسه عنوان و اظهار کرد: زمانی که خلاءهای فرهنگی را یافته ایم عملکرد موفقی داشته ایم.

رحیم حیدری با اشاره به اینکه خلاقیت، معنویت و الگوبرداری از شخصیت‌های برجسته در جامعه حائز اهمیت است، گفت: امروز شاهد نحله‌های فرهنگی و هجمه‌های فراوان دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه یکی از حربه‌های دشمنان ایجاد فاصله میان باورهای اعتقادی و دینی مردم ایران است، افزود: باید با اجرای برنامه‌های مناسب در مقابله هجمه‌های دشمنان ایستادگی کنیم.

پرورش نسلی آینده ساز اولویت کانون پرورش فکری

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان نیز در ادامه این برنامه اظهار کرد: نهادینه سازی فرهنگ رضوی در جامعه به ویژه در میان کودکان و نوجوانان را یکی از رسالت‌های کانون است.

اسفندیار ضیایی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف از در مراکز کانون در سراسر استان گیلان، افزود: خدمت بی‌منت به جامعه هدف کودکان و نوجوانان و پرورش نسلی آینده‌ساز از اولویت‌های این نهاد فرهنگی است.

وی ادامه داد: با واگذاری مسئولیت به نسل کودک و نوجوان، افق‌های روشن‌تری در گام دوم انقلاب برای ایران اسلامی فراهم شود.

کد خبر 4666509

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب کانون پرورش فکری گیلان مسیر حرم تا حرم آستانه اشرفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته زمین پاک

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، در این هفته ویژه برنامه‌های متعددی برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی این ویژه برنامه‌ها به ارتقای سواد محیط زیستی کودکان و نوجوانان کشورمان کمک می کند. 

دیگر خبرها

  • نوجوانان بوشهری حفظ محیط زیست دریایی را تمرین کردند
  • « از خزر تا خلیج فارس»، ویژه برنامه کانون پرورش فکری بندرگز
  • کودکان با شعر زندگی موفق‌تری خواهند داشت
  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • هفته زمین پاک
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان