Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون علمی پژوهشی آستان قدس رضوی گفت: تنظیم رویه‌های اقتصادی برای سیطره بر کشورها از دیگر اقدامات استکبار جهانی است و بقیه کشورها که منافع مشترکی دارند نیز به آنها ملحق می‌شوند. ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، محمد مهدی‌نژاد امروز در همایش وحدت تشیع و تسنن در پرتو مهر امام رضا (ع) با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی برای فاصله انداختن بین مذاهب اسلامی اظهارداشت: دشمنان سعی دارند با انواع حیله‌ها و ترفندها بین مسلمانان فاصله بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استکبار جهانی برای اینکه جهان را به زیر سلطه خود در آورد انواع و اقسام اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، رویه‌های اقتصادی، تجاری و فرهنگی را ایجاد کرده‌اند.

معاون علمی پژوهشی آستان قدس رضوی سند 2030 را یکی از برنامه‌های استکبار جهانی عنوان کرد و گفت: به تعبیری می‌توان گفت که این سند دینِ بشر ساخته است و اگر این سند را مطالعه کنید اصولِ عقایدی را به نام حقوق بشر در آن می‌بینیم.

وزیر کشور در خراسان شمالی: دشمنان ایران پشت پرده پیام می‌فرستند که آبرویشان حفظ شودآیت الله نورمفیدی: مقاومت و ایستادگی سبب تسلیم دشمنان می‌شوددریادار فدوی در اصفهان: دشمنان هر روز به‌دنبال نقشه جدید برای ضربه‌زدن به انقلاب هستند/ جرأت شلیک یک تیر به‌سمت ایران را ندارند

وی با اشاره به رویه‌های اقتصادی مستکبران بیان داشت: تنظیم رویه‌های اقتصادی برای سیطره بر کشورها از دیگر اقدامات استکبار جهانی است و بقیه کشورها که منافع مشترکی دارند نیز به آنها ملحق می‌شوند.

مهدی‌نژاد خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم دشمنان جلوگیری از همگرایی ملت‌ها به ویژه امت اسلامی است. چون با تفرقه بین ملت‌ها  انحصار قدرت در دست مستکبران باقی خواهد ماند.

وی داعش را ثمره سیاست‌های خبیثانه آمریکا دانست و گفت: در مقابل ایران که کشوری دارای تمدن و فرهنگی غنی است، آمریکایی‌ها فاقد پیشینه و هویت هستند. آنها در مواجهه با مسلمانان قتل و تجاوزگری انجام می‌دهند. داعش برای جلوگیری از اتحاد امت اسلامی و از سوی مستکبران ایجاد شده است.

معاون علمی پژوهشی آستان قدس رضوی افزود: امام رضا (ع) محور وحدت بین شیعه و سنی است و شعاع نورانی آن حضرت، نقشه‌های استکبار را بی‌اثر می‌کند.

انتهای پیام/ش

R41471/P/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۲۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است

سفیر و نماینده ایران نزد سازمان‌های بین المللی در ژنو در 24 آوریل، «روز جهانی چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی برای صلح» گفت چندجانبه‌گرایی و دیپلماسی ستون‌های اساسی برای تقویت صلح و حفظ اصول مندرج در منشور سازمان ملل متحد و قوانین بین‌المللی هستند.

به گزارش ایسنا، «علی بحرینی» در سخنانی در مراسمی به این منظور گفت: رویکرد مشترک بین کشورها، مبتنی بر احترام متقابل، گفت‌وگو و همکاری، برای رسیدگی به چالش‌های پیچیده جهانی و حفظ آن ضروری است. 

وی با انتشار این پیام در حساب کاربری خود در شبکه مجازی ایکس اظهار کرد که با مشارکت در دیپلماسی چندجانبه، کشورها می‌توانند اجماع و اعتمادسازی کنند و زمینه‌های مشترک را برای حل و فصل مناقشات به صورت مسالمت آمیز بیابند و از تشدید تنش ها در برخی کشورها جلوگیری کنند.

بحرینی همچنین گفت «بازگشت قاطع به چندجانبه‌گرایی و قوانین بین‌المللی از طریق همکاری با یکدیگر از طریق نهادهای ایجاد شده، پایبندی به هنجارهای مورد توافق و پذیرش فراگیری نهفته در آن است».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • بحرینی: چندجانبه‌گرایی ستون اساسی برای تقویت صلح است
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • پنج پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • 5 پیشنهاد مهم دبیر شورای امنیت ملی ایران درباره امنیت اطلاعات/ احمدیان: تسلط آمریکا بر زیرساخت های اینترنت جهانی یک خطر جهانی است
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • دست نکشیدن غرب از هژمونی‌ خود دلیل اصلی تشدید تنش در جهان است