Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا کریمدادی مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی در مراسم رونمایی از کارت جدید کارت جدید بانکی اعضای صندوق بازنشستگی کشوری، گفت: در حال حاضر ۱۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر در خراسان رضوی عضو صندوق بازنشستگی کشوری هستند که از این تعداد ۲۵ هزار نفر وظیفه بگیر و ۸۶ هزار نفر بازنشسته می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با اشاره به کارت جدید بازنشستگان، تصریح کرد: این کارت به پیشنهاد تیم اجرایی صندوق بازنشستگی کشوری استان و همکاری و پیگیری بانک صادرات خراسان رضوی چاپ شده است.
مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: چاپ این کارت بانکی که به صورت آزمایشی و به تعداد ۱۰ هزار قطعه انجام شده است، نقطه عطفی در ارائه خدمات فراتر از یک کارت بانکی ساده به اعضای صندوق بازنشستگان کشوری خواهد بود.
کریمدادی با اشاره به مزایای کارت جدید بانکی، افزود: منفک نمودن مشترکین صندوق بازنشستگی کشوری از سایر مشتریان بانک صادرات، چند منظوره نمودن کارت جدید، تکمیل کننده کارت شناسایی بازنشستگان کشور، ایفای نقش کارت شناسایی جایگزین برای وظیفه بگیران و کارت بانکی برای پرداخت حقوق و تسهیلات مشترکین، از مزایای این کارت است.
وی با بیان اینکه هدف صندوق بازنشستگی کشوری خدمت بهتر به مو سپیدان عرصه اداری است، ادامه داد: امیدوارم  چاپ کارت جدید به زودی در سراسر کشور عملیاتی شود.   مدیر صندوق بازنشستگی کشوری در خراسان رضوی گفت: این استان بیشترین پذیرش تور‌های بازنشستگی را در کشور دارد، به طوری که ماهانه بیش از پنج هزار بازنشسته صندوق بازنشستگی از سراسر ایران به مشهد سفر می‌کنند.
انتهای پیام//ف.س پذیرش بیشترین تور‌های بازنشستگی در خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: جایگاه کشوری پارک علم و فناوری استان از بیست‌وششم کشور به سیزدهم ارتقا یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، علی قربانی امروز _ چهار شنبه پنجم اردیبهشت_ در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی پروژه انتقال آب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی، پارک علم و فناوری را حلقه واسط میان مردم و دولت خواند و از توافق با شهرک‌های صنعتی استان برای ایجاد شهرک فناوری در ضلع شمالی پارک به وسعت ۳۰ هکتار خبر داد.

وی پارک علم و فناوری خراسان شمالی را دبیرخانه کشوری صنایع خلاق و دبیرخانه‌ی ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان استان توصیف کرد و افزود: برای تسریع در انجام امور، بوروکراسی اداری در پارک و واحدهای زیر مجموعه عملاً وجود ندارد.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی از رفع موانع ضابطه‌ای شهرداری در خصوص استقرار شرکت‌های فناوری در پارک علم و فناوری خبر داد و خاطرنشان کرد: رتبه پارک استان که در سال گذشته ۲۶ کشوری بود، امسال با ۱۳ رتبه ارتقا به ۱۳ کشوری رسیده است.

کد خبر 747455

دیگر خبرها

  • اسکیمر چیست و چگونه در دام کلاهبرداران اسکیمری نیفتیم؟
  • هنگام خرید از فروشندگان دور گرد مراقب کپی اطلاعات کارت بانکی خود باشید
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • کارت بانکی این شش بانک حذف می‌شوند
  • تمدید نام نویسی بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری
  • یگان حفاظت محیط زیست خراسان شمالی رتبه اول عملکرد کشوری را کسب کرد
  • ایجاد شهرک فناوری در خراسان شمالی با همکاری پارک علم و فناوری
  • کارگروه تخصصی روابط بانکی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • ایجاد ۳۰ هکتار شهرک فناوری در خراسان شمالی
  • ارتقای ۱۳ پله‌ای جایگاه پارک علم و فناوری خراسان شمالی در کشور