Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@23:23:44 GMT

برپایی ۲۵ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان قاین

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۵۳۲۹

برپایی ۲۵ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان قاین

حجت‌الاسلام احمد علیپور، مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی از برپایی ۲۵ پایگاه اوقات فراغت به همت روحانیون مستقر و طرح هجرت در سطح روستاهای این شهرستان خبر داد.
وی افزود: این پایگاه‌ها در قالب دو گروه سنی «هسته فرهنگی جوانان» و «بوستان معرفت نوجوانان» در سطح روستاها و به‌همت روحانیون مستقر و طرح هجرت در طول ایام تابستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان قاین از فعالیت ۲۲ مرکز قرآنی در برنامه‌های اوقات فراغت امسال خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر هفت مؤسسه قرآنی و ۱۵خانه قرآن روستایی در این شهرستان فعالیت می‌کنند که در برنامه‌های اوقات فراغت امسال فعالیت چشمگیری خواهند داشت.
علیپور اظهار کرد: کلاس‌های اوقات فراغت امسال همراه با برنامه‌های فرهنگی از قبیل؛ روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، بیان احکام، برگزاری اردوهای سیاحتی-زیارتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و... همراه خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: از ۲۵ تعداد پایگاه اوقات فراغت، پنج پایگاه به «هسته فرهنگی جوانان» و ۲۰ پایگاه به «بوستان معرفت نوجوانان» اختصاص داده شده است که تمامی پایگاه‌ها بعد از اتمام کلاس‌ها به اردوی سیاحتی-زیارتی اعزام خواهند شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا خراسان جنوبی اجتماعی اوقات فراغت تبلیغات اسلامی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۵۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابور گفت: ۶۹ پروانه فعالیت و بهره برداری معدن در این شهرستان صادر شده است که از این تعداد فقط ۲۵ معدن، معادل ۴۰ درصد فعال و بقیه راکد هستند.
مسعود اکبری باقرآباد گفت: مشکل اصلی رکود در فعالیت معادن نیشابور مربوط به سرمایه در گردش است.

او افزود: لازم است تامین نقدینگی و سرمایه در گردش معادن راکد شهرستان با تسهیلات بانکی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار نیشابورگفت: معادن فعال این شهرستان شامل مس، شن، سنگ مرمر، سنگ لاشه و معادن کوچک فیروزه است.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص هفته سنه در سنندج
  • برپایی پایگاه سنجش و ارزیابی سلامت در بیمارستان علامه بهلول گنابادی
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • اجرای طرح کتابخانه فرهنگی سیار برای اوقات فراغت زائران حج
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • محور‌های شهرستان زیرکوه مسدود شد
  • استقلال، خودشکوفایی و تعالی در گرو اوقات فراغت
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • وزیر ارشاد از ابلاغ مصوبه برپایی بازار هنر ایران خبر داد