Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@17:13:55 GMT

ایرج راد رییس شورای عالی خانه هنرمندان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۷۸۱۳

ایرج راد رییس شورای عالی خانه هنرمندان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در اولین نشست دور جدید شورای عالی خانه هنرمندان ایران که یکشنبه ۲۳ تیر برگزار شد، پس از بحث و بررسی، به اتفاق آرا ایرج راد به عنوان رییس شورای عالی، فرزاد هاشمی به عنوان نایب رییس، حمیدرضا نوربخش به عنوان خزانه‌دار و فرزاد فرجی به عنوان دبیر شورای عالی به مدت دو سال انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مجمع عمومی خانه هنرمندان ایران که هفته گذشته (مورخ ۱۶ تیر) برگزار شد، افشین شاهرودی عضو هیات مدیره انجمن عکاسان ایران و جمال عرب‌زاده عضو هیات مدیره انجمن نقاشان ایران را به عنوان بازرسان مجمع عمومی و محسن سلیمانی عضو هیات مدیره انجمن طراحان گرافیک ایران را به عنوان بازرس علی البدل برای مدت یکسال انتخاب کردند.

ترکیب اعضای دوره جدید (دوساله) شورای عالی خانه هنرمندان ایران به شرح زیر است:

۱. ایرج راد نماینده خانه تئاتر

۲. غلامحسین امیرخانی نماینده انجمن خوشنویسان ایران

۳. علی مرادخانی نماینده شهردار تهران

۴. حمیدرضا نوربخش نماینده خانه موسیقی

۵. کامران ملکی نماینده خانه سینما

۶. فرزاد هاشمی نماینده انجمن عکاسان ایران

۷. فاطمه کرکه آبادی نماینده انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

۸. فاطمه راکعی نماینده انجمن شاعران ایران

۹. حمیدرضا ناصرنصیر نماینده جامعه مهندسان معمار ایران

۱۰. علی هاشمی شهرکی نماینده انجمن تصویرگران ایران

۱۱. فرزاد فرجی نماینده انجمن هنرمندان سفالگر

۱۲. علی امیرخانی راد نماینده انجمن هنرمندان نقاش ایران

۱۳. عباس مجیدی نماینده انجمن هنرمندان مجسمه ساز ایران

۲۵۸۲۴۳ کد خبر 1279835

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خانه هنرمندان ایران ایرج راد هنرمندان ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال خودرو دونالد ترامپ قوه قضاییه بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۷۸۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی کاظم نظری از هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، کاظم نظری مدیرکل پیشین اداره‌کل هنرهای نمایشی، با انتشار متنی از هنرمندان تئاتر، کارمندان اداره‌کل هنرهای نمایشی، رییس‌ها و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور و دیگر فعالان تئاتری، قدردانی و خداحافظی کرد.

متن یادداشت کاظم نظری به شرح زیر است:

«به نام خدا با سلام و احترام

حضور در عرصه هنرهای نمایشی به‌ویژه مدیریت آن در سطوح مختلف مصداق بارز جهاد است. جهاد، تلاشی صادقانه، بی‌ادعا و عاشقانه است؛ حرکت در مسیری سخت اما دل‌نشین، زیرا اهداف متعالی، مسئولیت اجتماعی، سازندگی اجتماعی و فرازمندی روح و اندیشه را به همراه دارد. قطعاً در این مسیر، سنگلاخ‌ها و ناملایمات و کج‌اندیشی‌ها و سلیقه‌ها و بعضاً عدم شناخت از اثربخشی هنرهای نمایشی، جسم و روح و روان را می‌آزارد، اما تو می‌ایستی و به راه ادامه می‌دهی تا زمانی که نفسی هست، توانی هست و احساس ضرورت. اینجانب بر خویش می‌بالم که در دوران حضورم همگام و همسفر و همراه شما عزیزانی بودم که طی طریق هنری‌تان همان مصداق جهاد بود، با هم پیش رفتیم و صد البته توفیقات بیشماری که عامل اصلی آن اراده و صبوری و مدیریت شما در انجمن استان‌ها بود که بالاترین توفیق و خوشبختی این حقیر در این دوران بود.

به‌هر حال گاهی باید آمد و گاهی باید رفت، این رفتن نه پایان کار که البته تنظیم نفس است و جانی تازه. از همه شما سپاسگزارم برای همه بزرگی‌تان، امیدوارم همه کاستی‌ها و نشدن‌ها و حسرت‌ها و خواسته‌های عقیم مانده را بر این حقیر ببخشید. ما همه اهل خانواده تئاتریم، همیشه هستیم چراکه چراغ صحنه همیشه روشن است. در پناه خالق هستی پیوسته تندرست و پیروز باشید.»

کد خبر 6099602 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • قدردانی کاظم نظری از هنرمندان و اعضای انجمن هنرهای نمایشی کشور
  • انتخابات انجمن مد و لباس شهر بوشهر تشکیل شد
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان با دبیر شورای عالی امنیت ملی
  • «قلیچ» به مستندات یکشنبه خانه هنرمندان ایران رسید
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • معرفی رییس شورای سیاستگذاری دوازدهمین دوسالانه ملی سرامیک ایران
  • سفر مهم بارزانی به تهران پس از ۳سال
  • رئیس جمهور ماده واحده شورای عالی انقلاب فرهنگی را برای اجرا ابلاغ کرد
  • بارزانی به تهران سفر می‌کند
  • رییس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب شد