Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@18:49:47 GMT

در استان مدرسه خشتی و گلی نداریم

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۰۹۲۳۹

در استان مدرسه خشتی و گلی نداریم

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: در استان هیچ مدرسه خشتی و گلی نداریم.
مرزبان نظری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با بیان اینکه استان کرمانشاه جزو استان‌های برتر کشور در حوزه جمع‌آوری مدارس خشتی و گلی است، گفت: در حال حاضر در استان هیچ مدرسه خشتی و گلی نداریم.
وی در ادامه با بیان اینکه ۳۰ درصد مدارس استان نیازمند تخریب و بازسازی است، گفت: در استان کرمانشاه ۳۹۰۰ فضای آموزشی داریم که یک سوم این فضاهای آموزشی نیاز به مقاوم سازی و یا تخریب و بازسازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نظری با اشاره به ضرورت مقاوم سازی و یا تخریب و بازسازی بخشی از فضاهای آموزشی استان، افزود: باید از ظرفیت خیرین برای نوسازی و مقاوم‌سازی این مدارس در استان استفاده شود، زیرا با اعتبارات دولتی صرف نمی توانیم در این زمینه موفق عمل کنیم و نیاز به مشارکت خیرین مدرسه ساز داریم.
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه با قدردانی از خیرین مدرسه ساز استان به واسطه حضور پررنگشان در امر مدرسه سازی، از آنها خواست برای مشارکت در امر نوسازی مدارس نیازمند تخریب و بازسازی پای کار بیایند.

چندی پیش رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور اعلام کرده بود تا مهر ماه پیش رو تمامی مدارس خشتی و گلی 30 استان کشور به غیر از کلاس‌های درس خشتی و گلی استان سیستان و بلوچستان برچیده خواهند شد.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال استان سیستان و بلوچستان استان کشور مدرسه استان خشتی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حمید شیرازیانی افزود: در ابتدای طرح، مدارسی در سطح استان برای انجام امور شناسایی و بررسی می‌شوند.

او با اشاره‌ به اینکه سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است افزود: کارشناسان اداره نوسازی باید برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادهای کوچک و جزئی است؛ از همین رو برخی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی نیاز به تعویض رادیاتور دارند. 

او گفت: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود. 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پروش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی نیز اظهار کرد: سازمان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند. 

شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • تجهیز سیستم گرمایشی مدارس همدان با طرح شهید عرب
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی