Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نصیر الاسلامی با بیان اینکه مسابقات خوهران شاغل ارتش بدون محدودیت سنی برگزار می شود گفت:موضوع مبارزه با هجمهه دشمن تنها با شرایط نظامی قابل حل نیست بلکه ما باید دارای دفاع و بازدارنگی فرهنگی باشیم و این امر در سایه قرآن امکان پذیر است.

حجت الاسلام «سعید نصیر الاسلامی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد مسابقات قرآن خواهران ستاد ارتش گفت: مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات قرآن  در یگان ارتش ویژه خواهران شاغل و خانواده های ارتش از 23 تا 29 تیرماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش افزود: تلاش کردیم برای برگزاری این دوره از مسابقات  در دارالتحفیظ ها و اساتید قرانی در دارالتحفیظ ها، برنامه ریزی مدون  انجام شود.

 

حجت الاسلام نصیر الاسلامی ادامه داد: همچنین کلاسهای ویژه برای خواهران شاغل پزشکی در بیمارستان ها ی ارتش برای این دوره از مسابقات برگزار شد تا علاقمندان با آمادگی بیشتری در این دوره از مسابقات حضور داشته باشند .

 

وی با اشاره به اینکه اساتید قرانی در این دوره از مسابقات به روز هستند اظهار کرد:  دانش پژوهان قرانی نیز در این دوره از مسابقات در مجمتع های فرهنگی و دارلتحفیظ ها از آمادگی کافی برخودارند.

 

وی گفت: این دوره از مسابقات در روز گذشته در مرکز مخابرات برگزار شد و در روزهای آینده نیز در مرکز جنگال، دژبان و دانشگاه علوم پزشکی ارتش و ستاد ارتش برگزار می شود.

 

معاون فرهنگی و روابط عمومی ستاد ارتش تصریح کرد: امسال قریب به 650 نفر در این دوره از مسابقات شرکت کردند. این مسابقات در مقاطع زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار می شود و دارای محدودیت سنی نیست.

 

وی در مورد تعداد برگزیدگان و تیم داوری مسابقات اظهار کرد: برگزیدگان در این دوره  از مسابقات دو برابر سهمیه مشخص شده برای مرحله سوم معرفی می شود. این مسابقات در سه مرحله یگانهای تابعه ستاد آجا، ستا آجا و سپس در مرحله سازمانی برگزار میشود.

 

این مقام مسئول در ستاد ارتش خاطر نشان کرد: آنچه در مسابقات قرآن مهم است امار و تاریخ نیست بلکه مهم پرداختن به قران و شرایط خاص جامعه امروز است و اینکه شرایط جامعه امروز ایجاد می کند که ما دارای  بازدارندگی در حوزه فرهنگی باشیم.

 

وی با اشاره  به هجمه های دشمن در فضای مجازی و جنگ نرم دشمن یادآور شد: موضوع مبارزه با هجمهه دشمن تنها با شرایط نظامی قابل حل نیست بلکه ما باید دارای دفاع و بازدارنگی فرهنگی باشیم و این امر در سایه قرآن امکان پذیر است.

 

حجت الاسلام نصیر الاسلامی با بیان اینکه باید فاصله ها را از قرآن کم کنیم و زیر چراغ هدایت قران جمع شویم افزود:مهم ترویج و توسعه و تبلیغ فرهنگ قرانی است، تا بتوانیم قران را در زندگی ، رفت و آمد ساری و جاری کنیم .

 

وی گفت: در این مسابقات یک تیم داوری به طور واحد در تمام یگانها برای داوری مسابقات حضور دارند و تعداد برگزیدگان در مرحله اول با نظر داوران ممکن است بیشتر از سهمیه اعلام شده باشد./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع دهه کرامت آل هاشم شیراز جشن های دهه کرامت روزنامه حجاب و عفاف هفته عفاف و حجاب چهارمحال و بختیاری بازدارندگی دفاع ارتش قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۰۹۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ امانی گفت: تاکنون سه تیم خارجی از کشور‌های گرجستان، ارمنستان و عراق برای شرکت در چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام جهان پهلوان تختی اعلام آمادگی کرده اند.

وی با اشاره به برگزاری این دوره از مسابقات در روز‌های سوم و چهارم خردادماه امسال، افزود: ۴۰ داور بین‌المللی قضاوت این مسابقات را برعهده خواهند داشت.

معاون ورزشی اداره‌ کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: این مسابقات از شبکه‌های ورزش، پنج و اشراق در روز‌های پنجشنبه و جمعه (سوم و چهارم خردادماه) به صورت زنده پخش خواهد شد.

امانی گفت: این مسابقات با حضور علاقمندان زنجانی در سالن ۶ هزار نفری مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات والیبال بانوان فرهنگی در هرمزگان
  • یوروویژن ۲۰۲۴ زیر سایه تهدیدات تروریستی؛ همه آنچه باید درباره بزرگترین رویداد موسیقی زنده جهان دانست
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد