Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمود محمودی روز دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کنگان با اشاره به سفر اسفندماه سال ۹۷ رئیس جمهوری به کنگان افزود: این سفر مصوباتی برای این شهرستان داشت که باید مسئولان استان و محلی پیگیر اجرای آن باشند.
وی بیان کرد: تجربه نشان داده اگر مصوبات سفر رئیس جمهوری پیگیری نشود ممکن است به وادی فراموشی سپرده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه کنگان با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: فلسفه مسئولیت در نظام دینی خدمتگزاری صادقانه و بی منت است و مدیران با تاسی به سیره رضوی در حل مشکلات مردم بکوشند.
محمودی با نکوداشت هفته نماز جمعه و بیان اینکه ائمه جمعه منصوب از طرف رهبری هستند اظهارداشت: به تعبیری ائمه جمعه کار دستگاه رهبری را در هر شهری انجام می دهند.
وی با گرامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان ضامن جمهوریت نظام، اسلامیت قوانین، صیانت از قانون اساسی است و وظیفه همه ما تکریم جایگاه شورای نگهبان است.
امام جمعه کنگان با نکوداشت هفته حجاب و عفاف عنوان کرد: در نظام دینی بی حجابی و بدحجابی کج دهنی به دین است و نباید اجازه داد عده ای حریم حجاب و عفاف را مخدوش کنند.
محمودی به مناسبت های دینی پیش رو اشاره کرد و گفت: همه مدیران به عنوان کارگزار در حکومت دینی باید در تعظیم شعائر آن بکوشند.
۷۲۰۸/‏۶۰۴۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رئیس جمهوری شورای نگهبان کنگان قانون اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ به گزارش روابط عمومي دفتر امام جمعه بهارستان ،جمعی از بانوان محجبه در همراهی با حجت الاسلام تاج زاده امام جمعه بهارستان و سرهنگ اسماعیلی رئیس کلانتری بهارستان با شعار نیروی انتظامی همراهیم همراهیم حمایت خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

طرح نور مطالبه‌ای مردمی است که از ۲۵ فروردین ماه امسال فرماندهی انتظامی آن را در سراسر کشور اجرا می‌کند.

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • جمهوری‌خواهان اعزام پلیس برای سرکوب دانشجویان را خواستار شدند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • برپایی آئین جشن تکلیف دختران سرفاریاب