Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: ۳۵۰ واحد مسکونی که با مشارکت سپاه، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و کمیته امداد استان بوشهر ساخته شد مهر ماه امسال به مددجویان فاقد مسکن این استان واگذار می‌شود. ۲۴ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد لطفی، پیش از ظهر امروز در نشست با مدیرکل ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی(ره) استان بوشهر با بیان اینکه ساخت مسکن ویژه روستائیان نیازمندان مورد توجه ویژه قرار دارد اظهار داشت: تامین مسکن مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد قرار دارد که در این راستا بخشی از واحدهای مسکونی مددجویی در دست اجراء در شهرها و روستاهای استان بوشهر امسال افتتاح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تقدیر از فعالیت‌های خوب مجموعه ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) در همکاری با کمیته امداد برای کمک به نیازمندان گفت: حوزه مسکن مددجویان، حمایت از ایتام، کمک به بیمه درمانی بیماران خاص و صعب العلاج از جمله فعالیت‌های خوب ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان بوشهر با کمیته است.

لطفی با اشاره به ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت خاطر نشان کرد: 700 واحد مسکن مددجویی با مشارکت سپاه، ستاد فرمان اجرایی حضرت امام (ره) استان و کمیته امداد در حال ساخت است که تا مهر ماه 350 واحد آن به مددجویان نیازمند استان بوشهر واگذار می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از همکاری ستاد فرمان اجرای حضرت امام(ره) در حمایت از ایتام خبر داد و  خاطر نشان کرد: همچنین 650 نفر کودک یتیم در استان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تحت حمایت قرار گرفتند که ماهانه کمک‌های نقدی به آنها پرداخت می‌شود.

لطفی با بیان اینکه 40 هزار خانوار تحت حمایت در استان بوشهر وجود دارند تصریح کرد: 1200 خانوار از این تعداد دارای بیمار خاص و صعب العلاج هستند که نیازمند کمک‌های درمانی دستگاه‌ها از جمله ستاد فرمان اجرایی حضرت امام(ره) است.

بوشهر| تامین مسکن مددجویان در اولویت برنامه‌های کمیته امداد است 30 واحد مسکن روستایی مددجویان بهزیستی «چاهکوتاه بوشهر» امسال واگذار می‌شود 700 واحد مسکونی ویژه نیازمندان استان بوشهر تا هفته دفاع مقدس واگذار می‌شود

وی بیان کرد: با توجه با ذات کاری دو دستگاه برای خدمت به مردم و جامعه، بر اساس نیاز سنجی متقابل، فعالیت‌های مشترکی از سوی دو دستگاه از در قالب گروه‌های جهادی انجام می‌شود.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۰۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس

 رییس صندوق امداد ولایت فارس در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس گفت: صندوق امداد ولایت پارسال ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به شانزده هزار خانواده نیازمند استان پرداخت کرد.
صالحی با بیان این که تسهیلات در زمینه‌های ازدواج، کمک هزینه خرید مسکن، کمک هزینه اجاره مسکن، درمان و جهیزیه پرداخت شده است افزود: قرار است امسال با همیاری خیران، میزان تسهیلات افزایش یابد.
وی ادامه داد: صندوق امداد ولایت در قالب بانکداری اسلامی فعالیت می‌کند و تسهیلات پرداخت شده بدون سود و با بازپرداخت ۶۰ ماهه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در حال ساخت است / احداث ۵۳ شهرک جدید استانی
  • ۱۱۰۰ قطعه زمین نهضت ملی مسکن به متقاضیان گنابادی واگذار شد
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد