Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری در حاشیه پویش مردمی «حجاب، حق شهروندی» به خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم اظهار داشت: فعلا مجلس طرح جدیدی برای حجاب و عفاف زنان ندارد، ولی ما قوانین کامل و لازم را داریم، مشکل ما در اجرا است و دولت بایستی همت بیشتری را در اجرای حجاب بکار بگیرد. وی افزود: آقای رئیس جمهور بایستی اول خودش حجاب را باور کند و به دولت دستور بدهد که رعایت حجاب را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود رئیس جمهور نباید پشت و پناه مفسدین در کشور باشد؛ و اگر دستگا‌های اجرای دیگر در امر حجاب به وظایف خود عمل کردند تریبون‌های علیه آن‌ها موضع نگیرند. ذوالنوری گفت: وظیفه اصلی در اجرای صحیح حجاب که اصلی‌ترین خواسته ما هم هست، مجلس از دولت کارش را بخواهد و دولت نباید پشت و پناه مفسدین باشد. نماینده مردم قم در مجلس با اظهار اینکه اجرای حجاب با دولت است و نیروی انتظامی، آموزش و پرورش و دستگاه‌های نظارتی و آموزشی و پژوهشی همگی بایستی در این خصوص همت کنند گفت: اگر شکایاتی صورت گرفت قوه قضائیه بررسی‌ها را انجام بدهد و قوه قضائیه هم در امر حجاب، به عنوان مدعی العلوم می‌تواند دخالت داشته باشد و از بی بندو باری و بی حجابی در تمام دستگاه‌ها نظارت بیشتری داشته باشد.
وی در پاسخ به سوال حمایت مجلس از آمرین به معروف و نهی از منکر گفت: در مجلس نهم قوانین خوبی به تصویب رسید، ولی مشکل در اجرای این قوانین است و بیشتر اجرا کنندگان مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرای کشور هستند که تا کنون به صورت جدی این امر از سوی آن‌ها پیگیری نشده است. پویش فوق به همت حوزه شهیده طیبه واعظی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و همزمان با گرامیداشت هفته عفاف و حجاب برگزار شد.  
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۲۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • اجرای ناقص و ناتمام قوانین یکی از اشکال‌های قانون‌گذاری است
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • طرح نور، طرحی برای حفظ حجاب و عفاف
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور
  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • باید برای جهش تولید به رفع موانع پرداخت/ لزوم توجه به موضوع عفاف و حجاب در جامعه