Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، ترزا می، نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) اظهارات روز گذشته دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا علیه زنان دموکرات کنگره را محکوم کرد.

سخنگوی ترزا می‌ اعلام کرد نخست وزیر انگلیس بر این باور است که لحنی که دونالد ترامپ برای اشاره به زنان کنگره آمریکا استفاده کرده، کاملا غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شدیدترین حمله لفظی ترزا می‌ به دونالد ترامپ محسوب می‌شود. وی پیش از این هم در جریان خشونت‌های شارلوتسویل، از اظهارات نژادپرستانه رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده بود.

دونالد ترامپ روز گذشته در حساب توییتر خود اعلام کرد زنان دموکرات کنگره باید به کشور‌های خود که آلوده به جرم و جنایت است بازگردند. وی نوشت: بسیار جالب است زنان دموکرات ترقی‌خواه کنگره که اصالتاً از کشور‌هایی آمده‌اند که دولت‌هایشان فاجعه کامل و تمام عیار هستند، بدترین و فاسدترین و بی‌کفایت‌ترین دولت‌ها در هر جای دنیا هستند (اگر اصلاً دولتی در حال کار داشته باشند)، اکنون با صدای بلند و با لحن خشونت آمیزی به مردم آمریکا، بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کشور روی زمین می‌گویند که چطور دولت باید اداره شود. چرا آن‌ها بازنمی گردند و به اصلاح مکان‌های آلوده به جرمی که از آنجا آمده اند، کمک نمی‌کنند؛ سپس بازگردند و به ما نشان دهند که چگونه باید این کار را کرد.

دو سال پیش فعالان ضدنژادپرستی و گروه‌های راست افراطی در شارلوتسویل ویرجینیا با یکدیگر درگیر شدند. در این درگیری‌ها یک خودرو شماری از تظاهرکنندگان را زیر گرفت که به کشته شدن ۱ نفر و مجروح شدن ۱۸ نفر منجر شد. محکوم شدن دیرهنگام این حوادث از سوی دونالد ترامپ و اینکه وی هر دو طرف را برای وقوع این خشونت‌ها مقصر دانست، انتقاد گروه‌های مختلف را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای قزوین ظهر شنبه با برگزاری تجمعی از مردم مظلوم غزه حمایت کرده و نسل کشی بی رحمانه صهیونیست‌ها را محکوم کردند.

همچنین در این تجمع دانشجویان قزوینی حمایت خود را از دانشجویان ازادی خواه آمریکا اعلام کرده و برخورد خشن پلیس با اعتراض این دانشجویان را محکوم کردند.

گفتنی است در این تجمع فریادهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «شرارت اسرائیل، زیره سره آمریکاست» از سوی دانشجویان سر داده شد.

همچنین خبرها حاکی است در روزهای پیش رو دانشجویان دیگر دانشگاه‌های استان قزوین نیز تجمع اعتراضی برگزار خواهند کرد.

کد خبر 6090184

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تجمع دانشجویان همدانی در حمایت از آزادی خواهی دانشجویان جهان
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند