Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار ملکی از شناسایی و دستگیری کلاهبردار ۶۰ میلیاردی با بیش از ۱۶۵ نفر شاکی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار « عزیزاله ملکی » در تشریح این خبر گفت:در پي وصول چندین فقره پرونده از دادسرای شهرستان بندر عباس مبني بر کلاهبرداري از شهروندان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی، متهم به هویت (غ-پ) بومی بندرعباس، که مدیر عامل تعاونی مسکن یکی از شرکت های بندر عباس می باشد را شناسایی کردند.

 

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم با سوء استفاده از موقعیت خود اقدام به ثبت نام از شهروندان تحت عنوان مسكن مهر نموده و با جعل و فريب مردم و قراردادن يكدستگاه پوز دردفتركار خود تعداد كثيري مسكن كه وجود خارجي نداشته را به مردم پيش فروش كرده است.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه متهم با جعل اسناد و امضاء نسبت به اخذ تسهيلات بانكي بنام چندين نفراز شهروندان نیز اقدام کرده بود،اظهار داشت: با توجه به اینکه متهم پس از دریافت وجوهات از بندر عباس متواری شده بود ماموران با اقدامات پلیسی محل اختفای نامبرده را در شهرستان تهران شناسائی و با هماهنگی مقام قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگير و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 

سردار ملکی با اشاره به اینکه تا کنون 165 نفر از شاکیان این پرونده شناسائی شده اند، خاطر نشان کرد: متهم پس از انجام بازجويي اوليه و با توجه به مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و با دستور قضائی با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

 

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان ارزش ریالی کلاهبرداری از مالباختگان توسط متهم را حدود 60 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: تحقیقات پلیسی جهت شناسایی دیگر مالباختگان ادامه دارد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع بیانیه گام دوم انقلاب جشن های دهه کرامت شیراز مجلس سپاه ثارالله استان کرمان معاون رئیس جمهور آل هاشم کلاهبرداری دستگیری نیروی انتظامی هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۴۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان فرار قاتل در «گرمدره»

رئیس پلیس آگاهی استان البرز از شناسایی و دستگیری قاتل شهروند ۳۷ ساله اهل گرمدره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی اداره مبارزه با جرایم جنائی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سرهنگ حکمت‌اله شجاعی، اظهار داشت: اوایل دی ماه سال گذشته در پی تماس یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و اعلام درگیری منجر به قتل در یکی از محلات گرمدره و متواری شدن قاتل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در تحقیقات میدانی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، مقتول قصد پیشگیری از دعوای برادرش با قاتل را  داشته که با ایجاد درگیری لظفی و کشیده شدن به دعوا، قاتل با ضربه چاقو این شهروند 37 ساله را به قتل رسانده و متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به اطلاع قاتل از فوت مقتول و متواری بودنش، افزود: با انجام اقدامات تخصصی و ویژه پلیسی توسط کارآگاهان پلیس هویت و مخفیگاه قاتل فراری در یکی از محلات شهرستان کرج را شناسایی و تیمی از ماموران زبده به محل مورد نظر اعزام شدند.

شجاعی، تصریح کرد: در نهایت قاتل فراری 5 ماه پس از وقوع جنایت در مخفیگاهش در یک عملیات ضربتی و هماهنگ پلیسی دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه قاتل انگیزه خود از وقوع این جنایت را اختلافات قبلی با برادر مقتول عنوان کرده، گفت: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان فرار قاتل در «گرمدره»
  • متهم کلاهبرداری ۳۰۰ میلیاردی در گلوگاه دستگیر شد
  • ربودن دختر نوجوان؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • کلاهبردار حرفه‌ای درکنگان دستگیر شد
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر ۲۴ ساله در تهران
  • گروگانگیری ۱۰۰ میلیاردی دختر نوجوان در تهران / متهم دستگیر شد
  • شناسایی و دستگیری رباینده دختر ۱۶ ساله | عکس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار