Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، زاهد فردوس پناه معاون فرماندار دشت آزادگان، امروز دوشنبه ۲۴ تیر به همراه سید جاسم نعیمی مدیر آموزش و پرورش این شهرستان، بیت سعید رئیس اداره ورزش و جوانان دشت آزادگان، حلفی مسئول اردویی و معاونت اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، فریسات مسئول علمی و امور پژوهشی ناحیه مقاومت بسیج از کانون‌های تابستانه اوقات فراغت دانش آموزان بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید با تبریک هفته کرامت با اشاره به اینکه امروزه از مهم‌ترین دغدغه‌های خانواده‌ها غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است افزود: کلاس اوقات فراغت فرصتی برای کشف خلاقیت‌ها و شکوفایی استعداد‌های دانش آموزان است و باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که این برنامه‌ها مقطعی نباشد.

فردوس پناه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و اطلاع رسانی و تبلیغات در زمینه کلاس‌های اوقات فراغت بیان داشت: در خصوص برگزاری این برنامه و تاثیر گذاری آن‌ها در رشد علمی، هنری و ورزشی باید اطلاع رسانی مناسبی در شهرستان صورت پذیرد و خانواده‌ها را از اثربخشی این دوره‌ها مطلع سازیم.

معاون فرماندار دشت آزدگان از جمله شاخصه‌های این دوره‌ها را دانش افزایی، مهارت یابی، تقویت روحیه جسمانی، مذهبی، فرهنگی هنری و ورزشی برشمرد.

این مقام مسئول در بازدید از کلاس تجوید و آموزش قرآن، تصریح کرد: آموزش قرائت صحیح قرآن و تجوید آن را برای یک دانش آموز مسلمان ضروری و باعث تحول شگرفی در ابعاد زندگی اجتماعی وی خواهد داشت.

سید جاسم نعیمی مدیر آموزش و پرورش در این بازدید، ضمن گرامیداشت ولادت حضرت امام رضا (ع) از سرمایه گذاری در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی به عنوان عاملی مهم و اثرگذار در ارتقای سلامت جامعه و دستیابی به جامعه‌ای پویا، شاداب و با نشاط یاد کرد.

وی با اشاره به اهمیت برپایی چنین کلاس‌هایی به عنوان رویکردی برجسته و مهم یکی از راه‌های حصول اطمینان در احراز سلامت روان شناختی و جسمانی دانش آموزان یاد کرد و افزود: با تشویق و ترغیب دانش آموزان به مشارکت حداکثری در فعالیت‌های ورزشی، هنری و تبیین تأثیرات و عوارض کم تحرکی ناشی از آسیب‌های زندگی ماشینی، از این دوره‌ها به عنوان رویدادی مهم و تاثیر گذار در پر کردن اوقات فراغت یاد کرد.

انتهای پیام/گ

لزوم تداوم کلاس‌های فرهنگی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقات فراغت اخبار فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۶۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • کلاس‌های مدارس ابتدایی استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت‌ماه دایر است
  • مسابقات فوتسال دانش آموزان ابتدایی جنوب فارس
  • تکلیف کلاسهای درس شلوغ مشخص شد ‌
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • تحویل ۷۰ کلاس درس به دانش آموزان دشت آزادگان و هویزه
  • همزمانی کنکور فرهنگیان با کنکور نوبت اول نقطه قوت است
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد