Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-03-19@07:50:16 GMT

تساوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان مقابل امید

تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۱۷۴۱۳

تساوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان مقابل امید

تیم ملی فوتبال بزرگسالان و امید به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

به گزارش ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال ایران و تیم ملی فوتبال امید در دیداری دوستانه از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی یک بر یک دو تیم به پایان رسید.

مهرداد محمدی در دقیقه ۱۳ برای تیم ملی بزرگسالان و ابوالفضل رزاق پور در دقیقه ۶۵ برای تیم ملی امید گل زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار شاگردان ویلموتس با لباس قرمز و شاگردان فرهاد مجیدی با لباس‌های یک دست سفید به میدان رفتند. مارک ویلموتس این بازی را از روی سکوهای ورزشگاه مشاهده کرد و دستیارانش تیم ملی بزرگسالان را هدایت کردند.

نیمه نخست

گل: در دقیقه ۱۱ این دیدار و روی نخستین حمله جدی، مهرداد محمدی با حرکتی از سمت راست زمین تیم ملی امید و با شوتی زیبا توانست دروازه شاگردان فرهاد مجیدی را باز کند.

بعد از گل نخست شاگردان ویلموتس بازی را آرام تر دنبال کردند تا تیم ملی امید برای جبران گل خورده نبض بازی را در اختیار گیرد و در دقیقه ۱۹ علیرضا آرتا که برای سانتر به زمین ایران نفوذ کرده بود، مستقیم به سمت دروازه رشید مظاهری شوت زد که توپ با اختلاف اندک روی تور دروازه فرود آمد.

در دقیقه ۲۲ این بازی با ضربه خشن عارف علامی، شهریار مقانلو سرنگون شد و برای دقایقی پزشکان او را مورد معالجه قرار دادند و این بازیکن بدون مشکل به بازی ادامه داد. بازی تکنیکی و حرکات فنی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان در دقایقی با پاسخ خشن تیم ملی امید همراه بود که در چندین مرحله بازیکنان تیم ملی بزرگسالان را بدون توپ زدند.

مهرداد محمدی می‌توانست در دقیقه ۲۹ مجدداً با شوت از راه دور دروازه معراج اسماعیلی را باز کند که این بار ضربه او از دقت کافی برخوردار نبود.

در دقیقه ۳۰ این دیدار بازی با توافق از پیش مسئولان دو تیم متوقف شد تا بازیکنان برای دقایقی استراحت کنند. بعد از استراحتی کوتاه، تیم ملی امید سه تعویض انجام داد و مجدداً بازی ادامه پیدا کرد.

در دقیقه ۴۰ محمد مسلمی پور می‌توانست در مقابل محوطه شش قدم تیم ملی ایران موفق به گلزنی شود اما ضربه او با اختلاف زیاد به بیرون رفت. دقایقی بعد خط دفاعی تیم ملی امید دچار اشتباه شد که شهریار مقانلو از مقابل محوطه جریمه شوت زد اما ضربه او در چارچوب نبود و توپ به بیرون رفت.

نیمه نخست این دیدار با یک گل به نفع شاگردان ویلموتس تمام شد.

نیمه دوم

با شروع نیمه دوم، ترکیب تیم ملی ایران کاملاً تغییر کرد. فرهاد مجیدی هم چند بازیکن از جمله رضا جبیره به جای قائدی، محمدامین اسدی به جای آزادی و محمد خدابنده لو به جای بابایی را وارد میدان کرد.

در نیمه دوم عمده حملات تیم ملی بزرگسالان از سمت راست زمین تیم ملی امید بود و پیمان رنجبری در متن حرکات تیم ملی قرار داشت. در دقیقه ۵۰ تیم ملی ایران می‌توانست با یک کار تیمی و شوت از پشت محوطه جریمه دروازه ایران را باز کند که توپ در چارچوب قرار نداشت.

در دقیقه ۶۳ تیم ملی بزرگسالان روی اشتباه طاها شریعتی و توپ ربایی سعید واسعی صاحب موقعیت گل زد که پیمان رنجبری مقابل محوطه جریمه تیم ملی امید به توپ نرسید و این موقعیت از دست رفت.

گل: در دقیقه ۶۶، روی ناهماهنگی و اشتباه محمد محبی و احمد گوهری، تیم ملی بزرگسالان گل خورد. فرصت طلبی ابوالفضل رزاق پور در این صحنه و ضربه او به توپ منجر به گل رسیدن تیم ملی امید از زاویه بسته شد تا بازی یک بر یک شود.

در دقیقه ۶۷ شوت محمد نادری از گوشه سمت راست محوطه جریمه تیم ملی امید شوت زد که توپ او با فاصله زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت. در دقیقه ۷۳ ارسال علی کریمی با ضربه سر پیمان رنجبری همراه بود ولی نیما میرزازاد به خوبی توپ را به کرنر فرستاد که نتیجه‌ای در بر نداشت.

در دقیقه ۷۳ داور بازی را متوقف کرد تا بازیکنان استراحت کوتاهی داشته باشند و مجدد بازی بعد از دو دقیقه از سر گرفته شد.
با مصدومیت پیمان رنجبری در دقیقه ۸۰، شهریار مقانلو مجدداً وارد زمین شد. در دقیقه ۸۷ تیم ملی بزرگسالان می‌توانست به گل دوم دست یابد اما خط دفاعی تیم ملی امید جلوی این فرصت را گرفت و یک کرنر به شاگردان ویلموتس داد.
این دیدار هیچ کارت زردی نداشت اما در مواقعی با خشونت بالایی دنبال شد و در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

تیم ملی بزرگسالان (نیمه نخست): رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، دانیال اسماعیلی فر، سعید آقایی، رضا اسدی، امیرحسین کریمی، مهرداد محمدی (گل ۱۳)، محمد کریمی، آرش رضاوند و شهریار مقانلو.

تیم ملی بزرگسالان (نیمه دوم): احمد گوهری (مهدی امینی ۶۷)، پیمان رنجبری (، محمد محبی، علی کریمی، ایمان سلیمی، سعید واسعی، محمد انصاری، مهدی شیری، مجید علیاری، محمد نادری، احمد عبدالله زاده.

تیم ملی امید: معراج اسماعیلی (نیما میرزاده ۴۵)، علیرضا آرتا (محمد آقاجانپور ۳۴)، عارف غلامی، طاها شریعتی، مسلمی پور (ابوالفضل رزاق پور ۴۵)، اسماعیل بابایی (محمد خدا بنده لو ۴۵)، مهدی مهدیخانی (رضا کریمی ۳۴) (رضا شکاری ۴۵)، سید محمد خرم حسینی، مهدی قایدی (رضا جبیره ۴۵)، امیر روستایی (امیر حسین حسین زاده ۳۴) و محمد رضا آزادی (محمدامین اسدی ۴۵).

منبع: ایسنا

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی امید تیم ملی فوتبال ایران فرهاد مجیدی مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۱۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری پرسپولیس مقابل پیکان/ کنعانی‌زادگان مرد همه کاره قرمزها

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس از ساعت ۱۸:۴۵ یکشنبه شب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال پیکان تهران رفت که در پایان پرسپولیس با نتیجه دو بر صفر پیکان را شکست داد.

بیشتر بخوانید: زمان بازی‌های استقلال و پرسپولیس در سال جدید اعلام شد

پرسپولیس در شرایطی آخرین دیدار خود در سال ۱۴۰۲ را انجام داد که این تیم با ۴۰ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و شاگردان اوسمار ویرا در این بازی تلاش داشتند تا با برتری مقابل همشهری خود سال را به پایان برسانند.

در سوی مقابل پیکان شرایط متفاوتی دارد این تیم در دو بازی اخیر خود موفق شده سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی را شکست دهد تا با ۲۰ امتیاز در رده یازدهم جدول قرار گیرد.

لحظات حساس بازی:

دقیقه ۲۵ بازی سنگربان پیکان موفق شد ضربه تماشایی عبدالکریم حسن را مهار کند و مانع گلزنی پرسپولیس شود.

دقیقه ۳۷ بازی محمد حسین فلاح، مسعود ریگی را در محوطه جریمه پیکان سرنگون کرد تا کوپال ناظمی به سود پرسپولیس اعلام ضربه پنالتی کند. محمدحسین کنعانی‌زادگان در ادامه موفق شد دروازه ناصری را باز کرد تا پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر از پیکان پیش بیافتد.

دقیقه ۴۲ بازی ضربه فرشاد فرجی بعد از برخورد به مدافعین به شکل خطرناکی از بالای دروازه پیکان به بیرون رفت.

دقیقه ۴۵ بازی ضربه عیسی آل‌کثیر به شکل خطرناکی از کنار دروازه پیکان به بیرون رفت تا در نهایت نیمه نخست با برتری یک بر صفر قرمزها به پایان برسد.

دقیقه ۵۲ اوستون اورنوف با حرکت انفرادی و زیبا وارد محوطه جریمه شد و مهدی ترابی توپ برگشتی را روی دروازه پیکان فرستاد تا کنعانی‌زادگان با ضربه سر خودش و پرسپولیس را در این بازی دو گله کند.

دقیقه ۵۶ بازی ستاره ازبکستانی باز هم در محوطه پیکان صاحب توپ شد و آن را به روی دروازه حریف ارسال کرد اما ضربه سر آل‌کثیر از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه ۶۱ بازی ضربه ثابت‌ایمانی به شکل خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳ بازی علیرضا بیرانوند با یک واکنش استثنایی مانع گلزنی محمد آژیر و پیکان شد.

دقیقه ۷۸ ناصری در مصافی تک به تک با اورنوف موفق شد ضربه این بازیکن را مهار کند.

تیم داوری:

داور : کوپال ناظمی/ کمک داوران: علیرضا مرادی، علیرضا ممبینی / داور چهارم: شبیر بهروزی

ترکیب اولیه دو تیم؛ پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

سرمربی: اوسمار ویرا

پیکان تهران:

محمد ناصری، ایمان اکبری، سامان نریمان‌جهان، غلامرضا ثابت ایمانی، حامد پاکدل، علی قربانی، علی رنجبر، محمد ستاری، محمد آژیر، محمدجواد آزاده و محمدحسین فلاح

سرمربی: رضا عنایتی

انتهای پیام/

کد خبر: 1224875 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • برتری پرسپولیس مقابل پیکان/ کنعانی‌زادگان مرد همه کاره قرمزها
  • پیروزی استقلال در نیمه اول مقابل هوادار با گل زود هنگام
  • خلاصه بازی ذوب‌آهن و مس رفسنجان + فیلم
  • مس از شکست گریخت/ ذوب آهن همچنین در حسرت پیروزی
  • برتری پرسپولیس در نیمه اول مقابل پیکان
  • تساوی استقلال خوزستان و فولاد در نیمه اول
  • پیروزی یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل پیکان
  •  برنامه و ساعت بازی‌های هفته ۲۱ لیگ برتر فوتبال
  • اینترمیامی بدون مسی هم خطرناک است!
  • حذف غیرمنتظره تیم لیگ برتری از جام حذفی انگلیس