Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- فرمانده نیروی انتظامی خدمت صادقانه و حضور مقتدرانه در پوشش ماموریت های متنوع و برقراری امنیت را شاخصه اصلی کار پلیس دانست.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار "حسین اشتری" در همایش بصیرت افزایی فرماندهان عالی رتبه نیروی انتظامی که در مشهد برگزار شد با تبریک دهه کرامت و ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) به فرماندهان عالی رتبه ناجا و خانواده های آنان و جمعی از فرماندهان ستاد کل نیروهای مسلح که توفیق حضور در مشهد مقدس و زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الحجج(ع) را یافته و در این همایش شرکت کردند، خیر مقدم گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده ناجا افزود: حجم کار در نیروی انتظامی بسیار گسترده، سنگین و سخت است و کارکنان ناجا با روحیه جهادی و انقلابی به وظایف و تکالیف خود عمل می کنند و آنچه محور و پشتیبان موفقیت های روزافزون پلیس در عرصه خدمت به نظام و انقلاب اسلامی است حمایت خانواده عزیز کارکنان است.
سردار اشتری خاطر نشان کرد: امنیت نقش موثری در پیشرفت و توسعه کشور دارد چرا که در نبود امنیت هیچ کاری اعم از اعتقادی، اقتصادی و فرهنگی به پیش نمی رود.
فرمانده ناجا گفت: مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا در فرمایشات خود به نقش همسران مدیران در موفقیت آنان اشاره داشتند و ما نیز بر این اساس به نوبه خود از خانواده های این عزیزان تشکر می کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تهدیدات و آسیب های اجتماعی و به خصوص آسیب های فضای مجازی در کشور و ضرورت پیش بینی های علمی و پیشگیری  آگاهانه در این زمینه اشاره کرد و گفت: همه کارکنان و فرماندهان عزیز نیروی انتظامی نه تنها در حریم خانواده خود باید مراقبت صحیح داشته باشند بلکه در جامعه نیز برای کاهش و پیشگیری از آسیب ها باید آگاهانه و هوشیارانه عمل کنند.
سردار اشتری گفت: نیروی انتظامی تامین کننده نظم و امنیت در داخل کشور است و در اقصی نقاط کشورمان  با خدمت صادقانه و حضور مقتدرانه برای پوشش ماموریت های متنوع و برقراری امنیت اهتمام و تلاش جدی دارد که این شاخصه اصلی کار پلیس است.
وی به فرمایش مقام معظم رهبری و عنوان افتخار آمیز «مجاهدان فی سبیل الله» برای کارکنان نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود:کارکنان نیروی انتظامی فداکارانه و ایثارگرانه به وظایف خود عمل می کنند و در سیل اخیر نیز  نقش خود را به خوبی ایفا کردند که فرمانده معظم کل قوا  در این رابطه فرمودند نیروی انتظامی خوش درخشید.
سردار اشتری  در بخش پایانی اظهارات خود گفت: باید همه ما تلاش کنیم تا به فرمایش ولی امر مسلمانان جهان، پلیس در تراز جمهوری اسلامی داشته باشیم و این تکلیف مقدس و سنگینی است که اهتمام و جدیت، لازمه تحقق آن می باشد.
در ابتدای این همایش، سردار "زارعی" معاون نیروی انسانی ناجا با خیرمقدم به میهمانان، گزارشی از اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری همایش بصیرت افزایی فرماندهان عالی رتبه ناجا ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خدمت صادقانه ماموریت متنوع امنیت پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند

 محمد کرمی در سفر به منطقه سیستان در دیدار با خانواده تعدادی از شهدای نیروی انتظامی که در حادثه تروریستی سیب و سوران به فیض شهادت نائل آمدند اظهار کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران و دلجویی از این قشر، روحیه خدمتگذاری را دو چندان می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه آرامش و آسایش امروز خود را مدیون خون شهدا و از خود گذشتگی‌های خانواده‌های آنها هستیم، تصریح کرد: باید از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های شهدا در مسیر دفاع از نظام و انقلاب، الگو بگیریم.
️استاندار سیستان وبلوچستان در این دیدار از پروردگار متعال برای خانواده این شهدای والامقام صبر مسئلت کرد و افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم در مسیر رضای الهی گام برداریم.

به گفته معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان ماموران انتظامی ۲۱ فروردین امسال در حین انجام ماموریت با اشرار مسلح درگیر که در این درگیری پنج نفر شهید و یک نفر مجروح می‌شود.

علیرضا مرحمتی اظهار کرد: تعدادی از اشرار در منطقه سیب و سوران به یک گشت انتظامی که در حال ماموریت بودند حمله می‌کنند که متاسفانه در این حمله پنج نفر از ماموران انتظامی به شهادت می‌رسند و یک نفر نیز مجروح می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • شهدا مسیر سعادت را انتخاب کردند
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • قدردانی دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • برنامه‌های پاسداشت مقام معلمان و مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی در سراسر نیروی زمینی سپاه برگزار شد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • کشف ۱۰۰ میلیارد اخلال در نظام اقتصادی در زاهدان
  • نیروی انتظامی یک نیروی خستگی ناپذیر است