Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فراکسیون ورزش با تأکید بر اینکه در صورت واگذار نشدن سرخابی‌ها تا شهریورماه، از ابزارهای نظارتی استفاده خواهیم کرد، نسبت به اظهارات پوری حسینی در خصوص فراهم نبودن زیرساخت‌های واگذاری این دو باشگاه انتقاد و آن را نوعی فرار رو به جلو دانست. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به اظهارات رئیس سازمان خصوصی‌سازی در خصوص عملیاتی نبودن مصوبه مجلس در خصوص واگذاری سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از طریق فرابورس، اظهار کرد: قانون واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس کاملا شفاف است و در قانون برای نحوه واگذاری دو باشگاه مسیر هم تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون باید اجرایی شود و ممانعت و مقاومت مسئولان در برابر نص صریح قانون هیچ وجاهتی ندارد.

وی یادآور شد: باید زیرساخت‌های واگذاری دو باشگاه در فرابورس فراهم شود و ابتدا 5 درصد سهام این دو باشگاه برای کشف قیمت در فرابورس ارائه شود و بعد از آن، بلوک 51 درصدی سهام این دو باشگاه به متقاضی واگذار شود و بقیه سهام به صورت خُرد به مردم و هواداران ارائه شود.

یوسف نژاد با یادآوری وعده مسئولان بلند مرتبه دولتی در وزارت ورزش و وزارت اقتصاد در خصوص واگذاری دو باشگاه سرخآبی تا شهریورماه عنوان کرد: اظهاراتی با این مضمون که زیرساخت‎های واگذاری دو باشگاه در فرابورس آماده نیست آن هم در آستانه شهریورماه، زمان واگذاری دو باشگاه، نوعی فرار رو به جلو از سوی مسئولان سازمان خصوصی‌سازی است.

عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: در صورت استنکاف دولت از قانون، قطعا مجلس از ظرفیت نظارتی خود با استناد به مواد موجود در آیین نامه داخلی مجلس استفاده خواهد کرد تا با متخلفانی که قانون را اجرا نمی‌کنند برخورد جدی شود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، بر اساس بند الحاقی 1 تبصره 2 لایحه بودجه سال 98 وزارت ورزش و جوانان مکلف است با همکاری سازمان بورس و اوراق بهادار و سازمان خصوصی سازی حداکثر تا پایان شهریور ماه 1398 شرایط پذیرش دو شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال را در بازار پایه فرابورس فراهم نماید. پس از پذیرش در بازار پایه فرابورس و عرضه 5 درصد سهام هر یک از دو شرکت جهت کشف قیمت 51 درصد سهام آنها به صورت بلوکی و باقی سهام به صورت خُرد عرضه می‌شود.

"خصوصی‌نسازی" سرخابی‌ها؛ آیا باز هم پای سیاست در میان است؟خصوصی‌سازی سرخابی‌ها؛ قورباغه را قورت بده

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سازمان خصوصی سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۰۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند

ولی الله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان در رابطه با شرکت‌هایی که سود سهام عدالت خود را واریز نکردند گفت: مهلت قانونی این شرکت‌ها تمام شده و هشت ماه قانونی پایان سال ۱۴۰۲ بوده است منتهی این که تاکنون این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز کردند یا نه؟ بر اساس آخرین اطلاعات خیر.

او افزود: شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را همچنان واریز نکردند مطالباتی از کارفرما‌های خود دارند تا آنجایی که ما در جریان هستیم این مطالبات را نتوانستند وصول کنند لذا سود سهام عدالت را هم پرداخت نکردند اما زمان اعلام واریزی خرداد برای مرحله سوم سود سهام عدالت سرجای خود باقی است.

این مقام مسئول همچنین اظهار کرد: اگر این شرکت‌ها سود سهام عدالت را واریز نکنند سازمان بورس بر اساس ضوابط، مقررات، وظایف و اختیاراتی که دارد حتما برخورد مقتضی را انجام می‌دهد در نهایت سازمان بورس پیگیر است که مابقی سود سهام عدالت را دریافت تا برای سهامداران این سود واریز شود.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • بانک دی در مسیر کاهش شناوری سهم و افزایش سرمایه نقدی 
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم