Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه برتر ستاد بزرگداشت دهه کرامت در استان هرمزگان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، در نشست تجلیل از فعالان برتر ستاد بزرگداشت دهه کرامت که در مسجد جامع شهر(مصلی قدس) و با حضور خدام رضوی برگزار شد، خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه برتر معرفی و از سرپرست آن تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این رسانه از آغاز دهه کرامت، امسال نیز طبق روال هر ساله، اهتمام ویژه ای نسبت به پوشش این دهه، بویژه جشن های زیر سایه خورشید، در سایه سار کریمه و جشنواره مردمی آسمان هشتم داشت.

 

پوشش و انتشار اخبار نشست های رایزنی اعضای ستاد برای هرچه بهتر برگزار کردن ویژه برنامه های این دهه تا لحظه به لحظه ورود کاروان های خدام، سفر کاروان های زیر سایه خورشید و در سایه سار کریمه به اققصی نقاط استان و دیدار با بیماران، زندانیان و ... اعلام فراخوان، آیین افتتاحیه و اختتامیه جشنواره آسمان هشتم روستای کردر از اولویت های شبستان هرمزگان در دهه کرامت بود.

 

گفتنی است؛ دهه کرامت از یکم ذی القعده سالروز ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) تا یازدهم ذی القعده سالروز ولادت امام رضا (ع) نامگذاری شده است. 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز حجاب و عفاف معاون رئیس جمهور روزنامه آل هاشم اردبیل رسانه برتر هرمزگان دهه کرامت خبرگزاری شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر

تین نیوز

آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر در نوروز با حضور مدیران اجرایی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین استانداری و شورای شهر تهران برگزار شد اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران در شهر تهران معرفی و تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سایه یک زن مرموز بر تیم سپاهان؛ شیدا مقصودلو کیست و چه نسبتی با ژوزه مورایس دارد؟
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • معرفی مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • عدم پاسخگویی مسئولان جشنواره آسمان هشتم در میناب بی‌اعتنایی به رسانه‌ است
  • در معرفی انقلاب به جهانیان ضعیف عمل کردیم
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت