Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-27@00:03:40 GMT

۷ کشته و ۳ مجروح در ۲ حادثه رانندگی

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۲۰۲۰

۷ کشته و ۳ مجروح در ۲ حادثه رانندگی

خبرگزاری میزان- فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام از وقوع دو حادثه رانندگی دلخراش با ۷ کشته و ۳ مجروح در این شهرستان خبر داد. تاریخ انتشار: 11:16 - 25 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۳۶۸۲

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان،سرهنگ" هوشنگ کیانی" در تشریح این ۲ حادثه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مبنی بر وقوع ۲ حادثه رانندگی در محور تربت جام به تایباد و دیگری در یکی از محور‌های روستایی شهرستان، بلافاصله گشت تصادفات و نیرو‌های امدادی به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران با حضور در محور تربت جام به تایباد متوجه شدند که یک دستگاه خودرو سمند با یک دستگاه سواری پراید با هم برخورد کردند که متاسفانه در این حادثه راننده و سرنشین پراید با یکی از سرنشینان خودرو سمند فوت و سه نفر دیگر از سرنشینان خودرو سمند به شدت مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام افزود: در حادثه دیگر در محور جاده روستای جنگا این شهرستان، ۲ دستگاه موتورسیکلت به شدت با هم برخورد که متاسفانه راکب و ترک نشین هر دو موتورسیکلت به علت شدت حادثه در دم فوت کردند.

کیانی اظهار داشت: کارشناسان پلیس راه، علت هر دو حادثه دلخراش را انحراف به چپ سواری سمند و یکی از موتورسیکلت‌ها اعلام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام در پایان، از رانندگان خواست در هنگام رانندگی از اقداماتی نظیر انحراف به چپ، سرعت زیاد، سبقت بی مورد، صحبت کردن با تلفن همراه، خوردن و آشامیدن و دیگر اقداماتی که باعث هواس پرتی و عدم توجه آن‌ها به جلو می‌شود پرهیز کنند و با رعایت مقررات از حوادث دلخراش رانندگی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف مرگبار راهور پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۲۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفتگو با خبر ٢٣ شبکه خوزستان گفت:در ساعت ۵۵ دقیقه بامداد جمعه (۷ اردیبهشت) بر اثر برخورد پراید با کامیون در کیلومتر ۵ محور هفتکل به باغملک دو نفر جان باختند و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

دکتر فرهنگ کره بندی افزود:همچنین در ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه یک دستگاه ون در محور امامزاده عبدالله به دره سقوط و ۱۱ نفر مصدوم که یک نفر بر اثر جراحات جان باخت. 

وی اظهار کرد:مصدومان این حادثه به بیمارستان هفتکل اعزام شدند که یکی از مصدومان به علت جراحات جان خود را دست داد. 

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد:پنچ نفر از مصدومان که حال مناسبی نداشت توسط اتوبوس آمبولانس اورژانس استان به بیمارستان گلستان اهواز اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز