Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سعید رهسپار رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: رساله دکترای مهرداد رجبی دانش آموخته مقطع دکترای پردیس دانشگاهی این دانشگاه با راهنمایی دکتر حسین روحی با عنوان اپوکسیداسیون کاتالیستی پروپن به اکسید پروپن ساخت ارزیابی عملکرد و مطالعات سینتیکی در جشنواره پایان نامه‌های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی به عنوان رساله برتر انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موضوع این رساله، افزود: پروپن اکسید، PO، یک ماده استراتژیک است و همچنین این ماده کاربرد گسترده‌ای در صنایع نساجی، صنایع بالادستی نفت (جداسازی امولسیون‌های آب و نفت)، رزین‌های پلی‌استر، چسب‌ها، لوازم آرایشی، لاک، ضد‌یخ، حلال‌ها و عوامل خنک سازی دارد.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: در این پژوهش که برای نخستین بار در کشور اجرا شده و قبل از هر چیز بومی سازی تکنولوژی هدف اصلی است.

سعید رهسپار در پایان تصریح کرد: در این رساله، سه موضوع اصلی در ارتباط با تکنولوژی تولید پروپن اکسید مورد بررسی قرار گرفته است.

 

انتهای پیام / ق 

 

رساله دکترای دانش آموخته دانشگاه گیلان جایزه ویژه پروفسورحسابی را از آن خود کرد 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه گیلان اخبار علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک

معاون صدای شبکه خاوران گفت: هیات داوران پس از برگزاری نشست نهایی، نامزد دریافت جایزه در موضوعات مختلف بخش ویژه جشنواره را معرفی کردند که صدای خاوران با حضور پر رنگ در این جشنواره موفق شد در ۴ بخش اثر برگزیده داشته باشد. 

کامیابی افزود: در بخش اصلی این جشنواره عقیله پاک با اثر چریک پیر نامزد دریافت جایزه مقاومت و هانیه پیرامی با اثر آوای کار نامزد دریافت جایزه پاسداشت زبان پارسی شدند. 

وی گفت: در بخش ویژه جشنوراه هم مهدی امیر آبادی زاده با اثر گلچین با موضوع شعار سال و فاطمه زهرا روزی با اثر نماینده آقا نامزد دریافت جایزه مشارکت اجتماعی شدند. 

کامیابی گفت: بیش از ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک ارسال شد که صدای خاوران بیشترین آثار راه یافته را در بین مراکز استان‌ها دارد.

اختتامیه سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک اواخر اردیبهشت برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • حضور محبی در فهرست نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • اعطای بسته حمایتی یک میلیارد تومانی به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور
  • اعطای جایزه شیخ مفید به ۱۰۰ استاد شاگردپرور
  • جایزه یک میلیارد تومانی شیخ مفید به ۱۰۰ استاد منتخب شاگردپرور اعطا شد
  • نحوه استفاده از جایزه شیخ مفید برای استادان شاگردپرور
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • افزایش تعداد رشته‌های دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه
  • دوازدهمین دوره المپیاد دادرس دختران در شهرستان لنگرود
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد