Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@03:14:24 GMT

دستگیری قاچاقچی با 112 کیلوگرم مواد مخدر

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۵۸۲۸

دستگیری قاچاقچی با 112 کیلوگرم مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف بیش از 112 کیلو مواد افیونی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد بخشنده در این باره گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، مشخص شد که یکی از سوداگران مرگ به صورت گسترده  اقدام به توزیع مواد مخدر در تهران و استان البرز می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان داشت: نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهم و بازرسی از مخفیگاه وی صادر و بلافاصله با هماهنگی‌های انجام شده از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز تیمی از ماموران برای دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی افزود: این متهم صبح امروز در محله فردیس کرج دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه اش ۹۴ کیلو و ۳۷۵گرم تریاک و ۱۸کیلو و ۵۲۰گرم حشیش کشف و متهم برای تحقیقات به پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، منتقل شد.

براساس گزارش سایت پلیس، سرهنگ بخشنده، تصریح کرد: متهم پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد ، این در حالیست که دستگیری وی رضایت شهروندان محله فردیس را به همراه داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر پلیس مواد مخدر ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۵۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان سیدجواد میردوستی  گفت: متهمان چهار نفر هستند که یکی از آنها پس از بازجویی با صدور قرار بازداشت موقت، راهی زندان شد.
میردوستی گفت: سه متهم دیگر این‌پرونده فعلا در پلیس آگاهی برای بازجویی تحت نظر هستند و پس از تکمیل تحقیقات در مورد آنها  تصمیم قانونی اتخاذ خواهدشد.
دادستان کلاله گفت:  بعضی از افراد بازداشتی جزو افرادی هستند که پیش از پیدا شدن یسنا ، با دستور بازپرس پرونده به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شده بودند.
دادستان کلاله تاکید کرد: انگیزه متهمان از ربودن این کودک پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی رسانی خواهد شد.
یسنا کودک کلاله ای بود که یکشنبه هفته گذشته مفقود شد و پس از چند روز جستجو روز پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت در سلامت کامل پیدا شد .

دیگر خبرها

  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا" در دشت کلاله
  • دستگیری ۴ متهم اصلی ربایش "یسنا"
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا
  • دستگیری ۴ متهم اصلی پرونده مفقودی یسنا، کودک کلاله‌ای
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاچاقچی با ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک و حشیش در تفت
  • دستگیری عامل چاقو کشی در ایلام 
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • ظرفیت‌های مردمی در مبارزه با مواد مخدر استفاده شود
  • دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز