Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@00:29:04 GMT

عوامل سرنگونی پهباد آمریکا مدال گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۳۲۰

طی مراسمی در حرم نورانی امام رضا(ع) پنج نفر از فرماندهان نیروی هوایی سپاه مفتخر به نشان خادمی آستان امام هشتم شدند. ناطقان: طی مراسمی در حرم نورانی امام رضا(ع) پنج نفر از فرماندهان نیروی هوایی سپاه مفتخر به نشان خادمی آستان امام هشتم شدند.

سردار حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران به همراه چهار نفر از نیروهای نظامی که در سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی به حریم هوایی کشور نقش مستقیم و عملیاتی داشتند، ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی و زیارت مضجع شریف حضرت ثامن‌الحجج علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام، به دریافت نشان خادمی این آستان مقدس مفتخر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم تولیت آستان قدس رضوی پس از اهدای نشان خادمی به این نیروهای نظامی، با تقدیر از زحمات نیروهای مسلح در حفظ عزت و اقتدار و کیان ملی و با تجلیل از عملیات غرورآفرین سرنگونی پهپاد متجاوز گفت: ایران اسلامی مزیّن به نام مبارک حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام است و نیروهای نظامی کشور افتخار می‌کنند که با تمام وجود از مرزهای پهناور کشوری که زیر سایه نام مقدس آن حضرت قرار دارد، پاسداری می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی با یادآوری ۱۲ تیر سال ۱۳۶۷ و جنایت آمریکا در هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری ایران گفت: شما توانستید با انجام وظیفه و عمل دقیق و بهنگام به مأموریت خود علیه متجاوز، به طرف مقابل که جز زبان اقتدار چیز دیگری را نمی‌فهمد، این واقعیت را متذکر شدید که دوران «بزن در رو» تمام شده است و اگرچه جمهوری اسلامی آغاز کننده درگیری نخواهد بود، اما در مقابل هرگونه تجاوز در هر سطح، با اقتدار، بی‌درنگ، بدون ملاحظه و در همان سطح پاسخ خواهد داد.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: امروز جنگ ما با جبهه استکبار جنگ نظامی نیست، بلکه در نبرد اراده‌ها قرار داریم و به فضل الهی همچنانکه تا امروز نیز اینگونه بوده است تحت هدایت‌های رهبر شجاع و مقتدر انقلاب اسلامی، و بصیرت و عزم راسخ مردم مؤمن و انقلابی، و آمادگی و هوشیاری کامل نیروهای نظامی، از این چالش، فرصتهای بزرگی به نفع پیشرفت ملت ایران خلق خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مروی، «تشخیص و عمل بهنگام» را مهمترین ویژگی حرکت غرورآفرین نیروهای نظامی کشورمان در سرکوب تجاوز اخیر دانست و افزود: این روحیه باید در همه گلوگاه‌های مدیریتی کشور به‌ویژه در بخش مسائل اقتصادی حاکم باشد، چرا که دشمن امروز یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه ملت ایران به راه انداخته است و همه مسئولان باید در مقابله با نفوذ، تروریسم و تجاوز اقتصادی همچون مجاهدان عرصه نظامی، به شکل انقلابی، جهادی، علمی و بهنگام عمل کنند. منبع: فارس برچسب ها: نشان خادمی ، سردار حاجی زاده ، امام رضا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: نشان خادمی سردار حاجی زاده امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: خیزش دانشجویان علیه رژیم صهیونیستی نشان داد که جنایات این رژیم برای دنیا غیر قابل پذیرش است و امیدواریم در نهایت این اتفاق منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود.

روح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در غزه یک جنایت عریان و نسل‌کشی کم‌سابقه در تاریخ بشریت است که می‌تواند هر وجدان بیداری را آزرده کند.

وی ادامه داد: در این شرایط دولتمردان کشورهای غربی و آمریکا در قبال این جنایت سکوت کرده و حرفی از نسل‌کشی بشریت نمی‌زنند اما در همین وضعیت دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی علیه سیاست دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی خیزش داشتند چون دانشجویان وجدان‌های پاک‌تری دارند و همواره در دنیا پیش‌قراول بودند.

این عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اعتراض دانشجویان آمریکایی نشان داد که دیگر جنایات رژیم صهیونیستی غیرقابل پذیرش است، امیدواریم این اتفاق منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود. انتظارمان این است که دانشجویان ایرانی نیز به این خیزش جهانی بپیوندند که شاهد حرکت جهانی دانشجویان علیه جنایات رژیم صهیونیستی باشیم. کما این‌که دانشجویان یهودی نیز به این خیزش جهانی پیوسته‌اند.

متفکرآزاد با اشاره به جنایات و نسل‌کشی بی‌سابقه رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: رژیم صهیونیستی ۳۵ هزار انسان بی‌گناه را کشت و ۸۰ هزار نفر را مجروح کرد و باعث بی‌خانمانی یک ملت شد اقداماتی که غیرقابل پذیرش است و در این شرایط ما شاهد خیزش جهانی هستیم. البته که در مقابل این خیزش هم دولتمردان آمریکا با دانشجویان برخورد کردند و بار دیگر نشان دادند که آزادی بیان برای آنها در حد شعار است و احترامی برای دانشجویان قائل نیستند کما این‌که تاریخ هم این را نشان داده است، نمونه بارز آن شهید شدن سه دانشجوی ایرانی در ۱۶ آذرماه است، لذا آمریکا به صورت عریان نشان داد که شعارهایشان تنها یک نسخه برای جهان سوم است و خودشان عمل نمی‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظه اصابت و سرنگونی جنگنده پیشرفته آمریکا توسط انصارالله یمن+ ویدئو/ اعلام سفر رئیس موساد به عربستان/ طرح بلندپروازانه ترکیه برای ساخت ناو هواپیمابر/  حمله عناصر «پ.ک.ک» به نیروهای ارتش ترکیه
  • انتشار تصاویر و ویدیویی از سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط یمن
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • نیروهای ارتش ترکیه مورد حمله عناصر «پ.ک.ک» قرار گرفتند
  • روایت عضو شورای شهر اصفهان از تفاوت دانشگاه‌های ایران و آمریکا
  • متفکرآزاد: خیزش دانشجویان آمریکایی منجر به خیزش جهانی علیه رژیم صهیونیستی شود
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • یمن سرنگونی پهپاد آمریکایی و حمله به کشتی انگلیسی را تأیید کرد
  • تجلی اقتدار نظامی ایران در عملیات موشکی علیه رژیم صهیونیستی