Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

ماموران بدرقه فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز در حین انتقال سارق مسلح به اهواز بودند که همدستان این سارق در کیلومتر 10 جاده شوش - اهواز با قصد رهایی زندانی، به خودرو نیروی انتظامی حمله کردند.

بنابر اعلام پلیس، در این درگیری یکی از ماموران بدرقه از ناحیه پا مجروح و متهم به سرقت مسلحانه بر اثر تیراندازی همدستانش کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این درگیری مهاجمان مسلح وقتی با مقاومت ماموران پلیس مواجه شدند، چاره ای جز فرار نداشتند و صحنه را ترک کردند که تلاش جهت دستگیری مهاجمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

طبق اعلام پلیس، یکی از ماموران بدرقه به صورت سطحی مجروح، پس از انتقال به بیمارستان برابر نظر پزشکان حال عمومی وی مساعد است.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سارق مسلح جاده اهواز صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان دستگیر شد
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • یک کشته و شش مجروح در جاده آغمزار به راز
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • دستگیری سارق، نوجوانان کرمانی را خوشحال کرد
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت