Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@00:06:43 GMT

نقشه فرار سارق مسلح جان او را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۰۶۷

به گزارش فارس، ماموران بدرقه فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک استان خوزستان، ساعت 9 و 30 دقیقه صبح امروز در حین انتقال سارق مسلح به اهواز بودند که همدستان این سارق در کیلومتر 10 جاده شوش - اهواز با قصد رهایی زندانی، به خودرو نیروی انتظامی حمله کردند.

بنابر اعلام پلیس، در این درگیری یکی از ماموران بدرقه از ناحیه پا مجروح و متهم به سرقت مسلحانه بر اثر تیراندازی همدستانش کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این درگیری مهاجمان مسلح وقتی با مقاومت ماموران پلیس مواجه شدند، چاره ای جز فرار نداشتند و صحنه را ترک کردند که تلاش جهت دستگیری مهاجمان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

 طبق اعلام پلیس، یکی از ماموران بدرقه به صورت سطحی مجروح، پس از انتقال به بیمارستان برابر نظر پزشکان حال عمومی وی مساعد است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت

منابع پاکستانی از درگیری نیروهای امنیتی با کارگران و کولبران در نزدیکی مرز این کشور با افغانستان خبر دادند که طی آن یک نفر کشته و چندین نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مشرق، ناآرامی‌ها در منطقه مرزی چمن واقع در ایالت بلوچستان منجر به تشدید تدابیر امنیتی در این منطقه شد.

اعتراض کارگران و کولبران در مرز چمن پاکستان به قوانین جدید این کشور برای سفر به افغانستان و بالعکس شامل داشتن روادید و گذرنامه معتبر بار دیگر تبدیل به تجمع و تحصن معترضان شد.

درپی درگیری معترضان با نیروهای امنیتی پاکستان یک نفر کشته و دست کم ۸ نفر دیگر زخمی شدند. تجمع کنندگان در اعتراض به خشونت مسلحانه نیروهای امنیتی، دست به تحصن زده و جاده اصلی شهر چمن منتهی به شهر کویته را نیز مسدود کردند.

به رغم حضور مسوولان انتظامی و دولتی ایالت بلوچستان برای مذاکره با متحصنین، اوضاع امنیتی در مرز پاکستان با افغانستان همچنان متشنج است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • اوباش عامل درگیری در بیمارستان بهشهر دستگیر شدند
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • زوج سارق دلار‌های گردشگران خارجی در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • درگیری ماموران امنیتی پاکستان و کولبران یک کشته برجای گذاشت
  • زوج سارق دلار از اتباع بیگانه در چالوس دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • درگیری مسلحانه در زاهدان یک کشته و سه مجروح برجا گذاشت