Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@22:29:08 GMT

بیشترین جریمه وصولی ماده ۱۰۰ در منطقه ۲۲

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۶۵۹۲

بیشترین جریمه وصولی ماده ۱۰۰ در منطقه ۲۲

اعطا با ارایه گزارشی از جرایم وصولی ماده ۱۰۰ گفت: مناطق ۲۲، یک، پنج، شش و هفت به ترتیب بیشترین جرایم وصولی از محل ماده ۱۰۰ را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری شبستان، «علی اعطا» در نشست خبری امروز خود که در باغ ایرانی برگزار شد با اشاره به نامه قاضی سراج در خصوص انتخابات شورایاری ها گفت: مخاطب نامه قاضی سراج شورای شهر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی شورای شهر تهران با بیان اینکه نامه قاضی سراج خطاب به سران سه قوه است، خاطرنشان کرد: سران سه قوه بر اساس اختیارات خود باید به صورتی برنامه ریزی کنند که انتخابات قانونی شود و یا شرایط قانونی شدن آن را فراهم کنند.

 

اعطا با بیان اینکه رییس شورای شهر تهران گفت و گوهایی با قاضی سراج داشته است و موضوع در دولت در حال پیگیری است، افزود: انتخابات پنجمین دوره شورایاری ها چهارم مرداد برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه مسئولان تلاش می کنند تا تصمیم بگیرند که مسایل حقوقی و قانونی در خصوص انتخابات شورایاری ها حل شود، خاطرنشان کرد: شورای عالی استان ها لایحه ای تهیه و به دولت ارسال کرده است که قرار بود تا بررسی های بیشتر در این زمینه انجام شود و در حال طی کردن مسیر خود است تا شکل قانونی بگیرد.

 

اعطا در ادامه با اشاره به اینکه هزار و 253 نفر در منطقه چهار برای انتخابات ثبت نام کرده اند که بیشترین آمار را در مناطق 22 گانه دارد، افزود: منطقه 9 کمترین تعداد ثبت نام کنندگان در انتخابات شورایاری ها را به خود اختصاص داده است.

 

وی با اشاره به برنامه های شورای شهر برای ساماندهی راسته کتاب گفت: در حال حاضر شهرداری باید مناقصه ای برگزار کند و پیمانکار آن را انتخاب کند تا بخش کالبدی طرح اجرا شود.

 

اعطا در خصوص پرونده 62 باغ تهران گفت: شورای پنجم با این نگاه آمد که ساخت و ساز در باغات ادامه نیابد و در نهایت مصوبه برج باغ لغو و مصوبه خانه باغ جایگزین آن شد.

 

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص سامانه های 137 و 1888 نیز گفت: این دو سامانه زیر ذره بین شورا قرار دارد و در حال حاضر آماری از این نارضایتی از سامانه ها را نداریم البته خودم بارها با 137 تماس گرفته ام و مشکلی نیز در این باره وجود نداشته است.

 

عضو شورای اسلامی شهر تهران در ادامه در خصوص توییت روز گذشته هاشمی، رییس شورای شهر در مورد بدهی متروی تهران از وزارت نفت گفت: آقای هاشمی حساب توییتری ندارد.

 

وی در ادامه در خصوص زمان آبیاری بوستان ها و پارک های تهران نیز گفت: آبیاری بوستان ها و پارک های شهر تهران در تیر و مرداد از شش صبح تا هشت شب ممنوع است.

 

سخنگوی شورای شهر تهران در ادامه در خصوص علت ساخت و ساز با آب شرب در تهران نیز گفت: شهرداری از نظر تاسیسات شهری به وضعیتی نرسیده است که بتواند راهکاری برای مقابله با این موضوع داشته باشد و مسئولان و مدیران شهری باید در این زمینه چاره جویی کنند.

 

اعطا در بخش دیگر سخنان اش در خصوص پیگیری موضوع هواکش های متروی تهران گفت: پیگیر این موضوع بوده ایم و با مسئولان مربوطه نیز مذاکراتی در این زمینه داشته ایم.

 

سخنگوی شورای شهر تهران در بخش دیگر سخنانش در خصوص جرایم وصولی از محل ماده 100 گفت: مجموع جرایم وصلی از محل ماده 100، 301 میلیارد تومان است که 299 میلیارد تومان آن مربوط به پروژه ایران مال در منطقه 22 است.

 

اعطا با بیان اینکه منطقه 22 بیشترین جریمه وصولی از محل ماده 100 را به خود اختصاص داده است، افزود: منطقه یک در رتبه دوم، منطقه پنج در رتبه سوم و مناطق ش شش و هفت نیز به ترتیب میزان بیشترین جرایم وصولی را به خود اختصاص داده اند.

 

وی خاطرنشان کرد: منطقه پنج با 14 درصد و مناطق شش و هفت هر کدام با سه و نیم درصد جزو مناطقی هستند که بیشترین جریمه وصولی مربوط به آنها است.

 

 

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز چهارمحال و بختیاری حجاب و عفاف معاون رئیس جمهور بیانیه گام دوم انقلاب اردبیل علی اعطا شهرداری تهران شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند

 سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

 به نقل از پایگاه خبری شهر، وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

منبع: ایسنا

tags # پلیس راهنمایی و رانندگی ، تصادفات رانندگی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • پلیس راهور: مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات پایتخت هستند
  • شورای گفتگوی بخش خصوص با دولت و بانک‌های گیلان
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • الجزایر:کمک‌های هوایی ۰.۰۳% نیازهای غزه را برآورده می‌کند
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • احمدیان و دبیر شورای امنیت روسیه دیدار کردند
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز