Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، کرم رضا پیردایه رئیس اداره بهزیستی بروجرد در حاشیه بازدید از این نمایشگاه گفت: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل نقاشی رنگ روغن، گواش، ترکیب رنگ روغن و گواش، تکنیک کلاژ، نقاشی برجسته با چسب چوب، کتیبه‌های سفالی و حصیر بافی است که مورد بازدید علاقه مندان قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این نمایشگاه که به مناسبت هفته بهزیستی برپا شده تا روز پنجشنبه ۲۷ تیرماه در اداره بهزیستی شهرستان بروجرد دایر است و علاقه مندان می‌توانند از این نمایشگاه بازدید داشته باشند.

رئیس اداره بهزیستی بروجرد یادآور شد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف، سرکشی از مددجویان تحت پوشش، برپایی اردوهای تفریحی یک روزه مخصوص معلولان، برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد، رایگان کردن هزیه های کلینیک‌های توانبخشی و برگزاری جشن، تئاتر و نمایش در مهد حاشیه‌ای تحت نظارت بهزیستی بروجرد از دیگر برنامه‌های به مناسبت هفته بهزیستی در شهرستان بروجرد است.

۲۵ تیرماه بعنوان روز بهزیستی و تأمین اجتماعی نام نهاده شده است.

۱۹۲۰/۷۲۷۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، رئیس اداره پارک ملی دریاچه ارومیه گفت: به مناسبت گرامیداشت روز جهانی زمین پاک با شعار امسال"مشارکت مردم ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" آموزشهای زیست محیطی برای دانش آموزان مدرسه  بهگامان شهرستان ارومیه برگزار شد.

مرتضی داودی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس برگزار می شود .

 وی افزود: مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی از جمله موضوعاتی است که در این کلاسهای آموزشی به برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • برگزاری کلاسهای آموزش محیط زیست در ارومیه
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر