Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازار پر التهاب تهران ظهر داغ امروز 25 تیرماه 98 وارد فاز جدیدی شد و در آخرین وضعیت لحظاتی پیش قیمت سکه طرح امامی به مبلغ 3 میلیون و 938 هزار تومان رسید.

گروه خبرگزاری دانشجو- سینا احدیان؛ بازار پر التهاب تهران ظهر داغ امروز 25 تیرماه 98 وارد فاز جدیدی شد.
با وجود انفجار قیمت ها در بازار سکه و طلا و ارز در یکسال اخیر اما چند روزی است که قطار حرکتی قیمت ها در بازارهای مذکور به دلیل فضاهای سیاسی جدید و عملکرد مثبت بانک مرکزی روی ریل سراشیبی قرار گرفته است و در عین ناباوری و بر خلاف نظر بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران شیب نزول قیمت ها تند تر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آخرین وضعیت لحظاتی پیش قیمت سکه طرح امامی وارد کانال 3 میلیونی شد و با مبلغ 3 میلیون و 938 هزار تومان معامله شد.
کاهش نرخ ارز نیز با سرعت قابل ملاحظه ای شدت گرفت و به کمتر از 12 هزار تومان رسید و در آخرین آمار میدانی 11 هزار و 900 تومان خریده شد.
قیمت طلای 18 عیار هم در ادامه روند کاهشی خود به مبلغ 392 هزار تومان در هر گرم رسید.

بسیاری از خریداران سکه و دلار در ماه های اخیر حالا فروشنده شده‌اند تا بیشتر از این از سقوط قیمت ها متضرر نشوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: طلا سکه دلار بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۷۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت دلار که با شروع سال جاری روند صعودی به خود گرفته بود و متناسب با حوادث بین‌المللی از ۷۰ هزار تومان هم عبور کرد، اما طی روزهای اخیر روند کاهشی به خود گرفته و هم‌اکنون و به ۶۳ هزار و ۲۰۰ تومان رسید؛ البته ناگفته نماند با توجه به ثبات و آرامشی که در بازار دلار غیررسمی حاکم است، خریداری نیست.

همچنین پاسخ نظامی کشورمان در مقابل رژیم صهیونیستی موجب موجب بازگشت آرامش و ثبات به بازار ارز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیررسمی نشان می‌دهد که خرید و فروش نیز در بازار انجام نمی‌شود.

بر اساس این گزارش، با وجود آرامش و عدم وجود خریدار در بازار موجب تداوم روند نزولی قیمت‌ها شده تا جایی که دلار به کانال ۶۳ هزار تومان حتی نرخ پایین‌تر بازگشت خواهد داشت.

بنابراین بسیاری از کارشناسان بازارهای مالی معتقد هستند که طبق سنوات گذشته بعد از اردیبهشت‌ماه افت تقاضای ارزی در بازار رخ خواهد داد؛ بنابراین شاهد ایجاد یک ثبات در بازار و کاهش قیمت دلار در کانال ۵۰ هزار تومانی خواهیم بود.

کد خبر 6087613 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • دلار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشت / خریداران دست نگه داشته‌اند
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • بازاری‌ها فروشنده شدند؛ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان | خریداری در بازار نیست
  • ورود دلار آزاد به کانال ۶۳ هزارتومانی/ خریدار نیست
  • بازگشت دلار به کانال ۶۳ هزار تومان/ خریداری در بازار نیست
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار مبادله‌ای وارد کانال جدید شد