Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنگنده‌های وابسته به نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی امروز یک بیمارستان صحرایی را در جنوب طرابلس بمباران کردند. ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ بین الملل آفریقا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، به دنبال تصرف شهر راهبردی "غریان" در حومه طرابلس توسط نیروهای وابسته دولت وفاق ملی، افسران عالی رتبه نیروهای موسوم به ارتش ملی لیبی از نزدیک شدن به ساعت صفر برای حمله به طرابلس خبردادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فرمانده هان نیروهای دولت وفاق ملی، حمله به طرابلس را یک جنگ روانی دانستند و اعلام کردند: نیروهای دولت وفاق ملی خیلی بیشتر از نیروهای تحت فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر است.

جنگنده های وابسته به نیروهای موسوم به ارتش ملی تحت فرماندهی ژنرال خلیفه حفتر یک بیمارستان صحرایی وابسته به دولت وفاق ملی را در جنوب طرابلس بمباران کردند.

به نوشته تارنمای " الوسط – لیبیا "  وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دولت وقاق ملی اعلام کرد: جنگنده های نیروهای  موسوم به ارتش ملی لیبی بامداد امروز یک بیمارستان صحرایی در محله " سوانی " واقع در جنوب طرابلس را بمباران کردند که در اثر آن یک مددکار درمانی به همراه 3 راننده آمبولانس مجروح شدند.

لیبی| جنگنده‌های حفتر شهر «غریان» را بمباران کردند

از چهارم آوریل 2019 که نیروهای وابسته به ژنرال حفتر به طرابلس حمله کرده اند، امدادگران درمانی با آمبولانس های خود موفق شده اند،  بیش از یک هزار مجروح را از مناطق درگیری واقع در حومه طرابلس به مراکز درمانی انتقال و جان آنها را نجات دهند.

براساس مقررات بین المللی،  طرف های متخاصم در جنگ نباید مراکز درمانی ،  آمبولانس ها و نیروهای امدادگر را هدف حملات خود قرار دهند.

انتهای پیام/

R7969/P/S8,88/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "لیبی"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار لیبی اخبار لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت

سخنگوی نیروهای مسلح یمن از هدف قرار دادن مجدد بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت بار دیگر یک کشتی اسرائیلی و همچنین بندر «ایلات» را مجددا هدف قرار دادند.

وی افزود: نیروی دریایی یمن کشتی اسرائیلی MSC DARWIN را در خلیج عدن با چند موشک دریایی مناسب و چند پهپاد با دقت مورد اصابت قرار داد.

یحیی سریع گفت: نیروهای مسلح یمن همچنین با چند موشک بالستیک و کروز چند هدف وابسته به دشمن صهیونیست را در منطقه ام‌الرشراش (بندر ایلات) واقع در جنوب فلسطین اشغالی مورد حمله دقیق قرار دادند.

این چندمین باری است که ارتش یمن در راستای حمایت از عزه، بندر «ایلات» در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حملات پهپادی و موشکی خود قرار می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی/ تهدید روسیه به نابود کردن تسلیحات هسته ای آمریکا در لهستان
  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله جنگنده‌های اسرائیلی به مقر صلیب سرخ در غزه
  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • رئیسی: بانک هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل خواهند شد/مطلقا به فساد و مفسد رحم نمی‌کنیم/دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان/ چرا اوکراین فقط ۶ ماه وقت دارد؟
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران بامدادی غزه