Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@16:01:58 GMT

میرزایی: برای قهرمان شدن ۳۰ فینال مهم در پیش داریم

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۸۹۰۰

میرزایی: برای قهرمان شدن ۳۰ فینال مهم در پیش داریم

رضا میرزایی، هافبک تیم فوتبال سپاهان اصفهان تأکید کرد که تمامی بازی‌های فصل آینده برای سپاهان حکم فینال را دارند.

به گزارش مشرق، رضا میرزایی  شرایط تیم سپاهان را مطلوب خواند و اظهار داشت: ما در هفته‌های اخیر تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم و یک اردوی هفت روزه هم در کردان داشتیم. در این مدت سه بازی دوستانه هم با پدیده، بادران و پیکان انجام دادیم تا بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئناً بعد از اردوی ترکیه وضعیت ما بهتر از این هم خواهد شد و با بهترین شرایط ممکن وارد فصل جدید خواهیم شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات رای فیفا و دادگاه CAS علیه پرسپولیس و طارمی

وی در ادامه خاطر نشان کرد: سپاهان یک باشگاه کاملاً حرفه‌ای است و این برای بازیکنان بسیار خوب است که در چنین فضایی حضور دارند. از طرفی حضور امیر قلعه‌نویی هم نظم خاصی را در تیم ایجاد کرده است و جدا از مسائل فنی، این مربی به خوبی تیم را مدیریت می‌کند. ما امسال تیم خوبی داریم و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کنیم.

هافبک تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این پرسش که اصلی‌ترین رقیب این تیم برای قهرمانی چه تیمی است، تصریح کرد: از حالا نمی‌توان در این مورد صحبت کرد. باید منتظر شروع لیگ باشیم تا شرایط تیم‌ها را ببینیم. ما که تنها هدف‌مان قهرمانی است و برای قهرمان شدن ۳۰ بازی داریم که هر کدام حکم یک فینال مهم را دارند. اگر قهرمانی می‌خواهیم باید از همین ابتدا بهترین نتایج را بگیریم.

میرزایی با اشاره به وضعیت خودش برای فصل پیش رو خاطرنشان کرد: من فصل خوبی را در فولاد پشت سر گذاشتم، ولی در فصل جدید باید قوی‌تر از پارسال باشم. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشم تا هواداران و کادر فنی سپاهان از من راضی باشند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: وعده های روحانی بازار سکه و ارز اخبار خودرو رضا میرزایی فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۸۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند

به گزارش "ورزش سه"، حالا که امباپه هفتمین قهرمانی لیگ یک دوران حرفه‌ای خود را برده (6 تای آنها به‌عنوان بازیکن PSG، پس از قهرمانی با موناکو در سال 2017)، سه تاریخ (البته سومی بسته به اتفاقات دو تاریخ دیگر دارد) سرنوشت‌ساز را قبل از پوشیدن پیراهن رئال مادرید پیش رو دارد.

اینکه چگونه امباپه در تاریخ پاری سن ژرمن به یاد خواهد ماند، به این تاریخ‌ها بستگی دارد. اگرچه او برای همیشه برای هواداران تیم پاریسی یک اسطوره خواهد بود، اما اینکه او بتواند ماموریت نیمه تمامش یعنی قهرمانی با پی اس جی در لیگ قهرمانان را به سرانجام برساند، می‌تواند نام او را ماندگارتر کند. عنوانی که در فرانسه فقط مارسی در 1993 کسب کرده و پاریس در سال 2020 به آن نزدیک شد ولی فینال را به بایرن باخت. 

امباپه 14 عنوان قهرمانی با پیراهن پاری سن ژرمن و یک جام جهانی و یک لیگ ملت‌ها با فرانسه به دست آورده است.

 سه تاریخی که سرنوشت امباپه را تعیین می‌کنند، اول و هفتم ژوئن (12 و 18 اردیبهشت) دو بازی رفت و برگشت برابر دورتموند و فینال احتمالی اول ژوئن (12 خرداد) خواهد بود. پاریس اگر از سد دورتموند بگذرد، در ومبلی فینال را برابر برنده بازی بایرن-رئال برگزار خواهد کرد و رویای امباپه وداع با پاریس با جام قهرمانی چمیونزلیگ است. به آن خواهد رسید؟

دیگر خبرها

  • عزیزیان: امروز تکلیف قهرمان لیگ روشن می‌شود
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • نگاهی به تقابل سپاهان و پرسپولیس؛ فینال بزرگ‌ فصل
  • فینال جام حذفی در کرمان برگزار می شود
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • آقاپور: می‌توانیم به فینال جام جهانی فوتسال برسیم
  • سه تاریخی که خواب را از امباپه گرفته‌اند
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا؛ تقابل بارسلونا و لیون در فینال
  • لیگ قهرمانان زنان اروپا | تقابل بارسلونا و لیون در فینال