Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس در چهارمین جلسه شورای فنی استان با اشاره به جایگاه متعالی شورای فنی استان در مدیریت طرح‌های عمرانی ایجاد شرایط بهتر برای پیمانکاران و رفع موانع موجود در اجرای طرح‌های عمرانی را از اهداف این شورا بر شمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، یکی از راهکار‌های حمایت از پیمانکاران را اعطای تسهیلات با وثیقه اسناد خزانه بر شمرد که توانسته با همکاری بانک‌ها این روش موفقیت آمیز باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، استقبال پیمانکاران از روش دریافت تسهیلات با ضمانت اسناد خزانه را عالی توصیف کرد و از مذاکرات مقامات استان با مدیریت بانکی کشور در خصوص افزایش اعتبارات با نظر مساعد نظام بانکی خبر داد.

رضایی، بررسی فنی مطالبات قانونی و شکایت پیمانکاران ازکارفرمایان را منوط به وجود دانش فنی در مراجع قانونی دانست که بتواند مشکلات حقوقی کارفرمایان دولتی و پیمانکاران را به خوبی رفع کند و بررسی راهکار‌های تشکیل شعبه تخصصی در مراجع قضایی را از مصوبات چهارمین جلسه این شورا ذکر کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس، مشکلات مالی سد راه طرح‌های عمرانی را دلیلی برای کاهش کیفیت و عدم نظارت صحیح و اجرای استاندارد طرح‌ها ندانست و از بازدید‌های مکرر توسط ناظران فنی دستگاه‌های اجرایی و شورای فنی و بر خورد قاطع با پیمانکاران و دستگاه‌های متخلف خبر داد و اغماض در این امر را تضییع حقوق مردم و موجب هدر رفت سرمایه گذاری‌های عمرانی و اعتماد هموطنان به دولت خدمتگزار بر شمرد.

چهارمین جلسه شورای فنی استان فارس، به ریاست ضایی معاون عمرانی استاندار فارس و با حضور مدیران ارشد دستگاه‌های اجرایی برگزار شد.

انتهای پیام/چ

شرایط بهتر برای پیمانکاران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، سردار ابوطالب شفقت دقایقی پیش با حضور در پروژه ساختمان استانداری از طبقات مختلف این پروژه بازدید کرد .

در این بازدید استاندار خطاب به معاون عمرانی گفت : مرحله انتخاب پیمانکار جهت تکمیل از فردا آغاز شود و ظرف ۳ ماه و نیم بایستی معاونت امور عمرانی استانداری در ساختمان جدید مستقر شود .

شفقت افزود : در بحث جانمایی واحدها و طبقات نیز تغییرات و اصلاحات ضروری است که طی جلسه ای که در استانداری تشکیل خواهد شد اصلاحات مورد نیاز ساخت و ساز واحدها و اتاق های ساخته شده تصمیم گیری خواهد شد .

استاندار لرستان اظهار داشت : این پروژه برای تکمیل نهایی بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که با برنامه ریزی هایی که خواهیم نمود به مرور با تامین اعتبار این پروژه به سرانجام خواهد رسید .

لازم به ذکر است عملیات اجرایی ساختمان جدید استانداری لرستان در ۱۲ طبقه موسوم به برج امید از ۱۰ سال گذشته آغاز گردیده است .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899722

دیگر خبرها

  • التیماتوم ۴ ماهه «شفقت» برای معاونت عمرانی‌ استانداری
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • بازدید سرپرست مدیریت و برنامه‌ریزی فارس از طرح‌های عمرانی خرامه
  • تسهیلات خوبی برای درمان ناباروری در استان کرمان اختصاص دادیم
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم