Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا: ابراهیم کریمی در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره های تابستانی هیرکان که با حضور معاونین و مدیران شهرستانی اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار شد ، با اعلام این خبر گفت : این جشنواره تابستانی با هدف افزایش نشاط اجتماعی ، معرفی جنگل های هیرکانی و ظرفیت های گردشگری استان گلستان به مسافران و گردشگران ، در مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این که حادثه سیل و آبگرفتی چند شهرستان استان در نوروز امسال موجب لغو سفر تعداد زیادی از مسافران و گردشگرانی شد که گلستان را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کرده بودند ، بیان کرد : اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری گلستان در راستای حمایت از تاسیسات گردشگری استان و همچنین معرفی جنگل های هیرکانی به مسافران و گردشگران ، در حال تدارک جشنواره های تابستانی در سطح شهرستان های استان می باشد.

کریمی یادآور شد : این جشنواره های تابستانی که از 23 لغایت 29 مردادماه 98 در تمام 14 شهرستان استان برگزار می شود با بخش های متنوع از قبیل بازی های بومی و محلی ، طنز در قالب استندآپ کمدی ، اجرای مسابقات فرهنگی گردشگری ، ازدواج آیینی ، نمایشگاه های صنایع دستی و سوغات ، موسیقی اقوام و ... و متناسب با ظرفیت های هر شهرستان در حال برنامه ریزی است .

وی با تاکید بر این که در برگزاری جشنواره های تابستانی هیرکان باید از توان بخش خصوصی استفاده شود ، خاطر نشان کرد : « یکی از اهداف اصلی این جشنواره در کنار معرفی جنگل های هیرکانی به مسافران و گردشگران همزمان با ثبت جهانی آن ، رونق تاسیسات گردشگری سطح استان می باشد .

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان سیل صنایع دستی و گردشگری صنایع دستی و گردشگری استان گلستان مسافران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: بارش‌های استان تا امشب و فردا صبح ادامه خواهد داشت و روز دوشنبه هفته آینده موج جدیدی وارد استان خواهد شد.

روح الله زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در همدان اظهار کرد: بارش‌های استان امروز تداوم داشته و فردا به تدریج کمتر خواهد شد اما همچنان در مناطق غربی استان بارش‌ها به‌صورت خفیف ادامه‌دار خواهد بود.

وی افزود: با دور شدن سامانه بارشی فعلی از غرب کشور، بارش‌ها پایان یافته و این وضعیت آب و هوایی تا دوشنبه و سه شنبه ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان همدان ادامه داد: روز دوشنبه هفته آینده موج دیگری وارد کشور خواهد شد و استان همدان را نیز تحت پوشش قرار داده و دوشنبه آینده، شاهد موج جدید بارش‌ها خواهیم بود.

زاهدی اضافه کرد: از فردا، دمای صبحگاهی استان کاهش پیدا کرده و می‌تواند به صفر درجه نیز نزدیک شود.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش سطح استان را در سوباشی با میانگین بارش ۲۸ میلی متر شاهد بودیم و در شهرستان نیز شورین با ۱۳ میلی متر میانگین بارش بیشترین میزان بارش در سطح شهرستان را داشتند.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: طی ۷۲ ساعت گذشته بیشترین میزان بارش در استان از آن منطقه خاکو با ۳۲ میلی متر بارش بوده و تا صبح امروز نیز میانگین بارش شهرستان همدان ۲۱ میلی متر گزارش شده است.

وی در پایان یادآور شد: بارش باران در جاده‌ها مشکلی برای مسافران عزیز ایجاد نخواهد کرد و میزان بارش‌ها در حدی نیست که جاده‌ها مسدود شوند؛ اما با این حال بارش‌ها موجب لغزندگی سطوح و کاهش دید به واسطه مه در جاده‌ها خواهند بود.

کد خبر 750284

دیگر خبرها

  • جیب‌بُرترین شهر و کشور اروپایی
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود
  • جشنواره غذاهای سنتی شهرستان گرمی برگزار شد
  • تولید زباله مسافران، نمکی روی زخم بی‌درمان گیلان!/ اقداماتی که گردشگران باید برای بحران پسماند انجام دهند + عکس
  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • جشن ریواس در روستای راونج دلیجان برگزار شد
  • تداوم بارش‌های همدان تا فردا صبح/ مسافران نگران مسدود شدن جاده‌ها نباشند
  • افزایش ۲ برابری مسافران مترو در روزهای جمعه/ برگزاری کارگاه‌های صنایع دستی در ایستگاه‌ها