Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:02:38 GMT

تساوی بدون گل پیکان و گل گهر 

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۲۹۹۹۷

تساوی بدون گل پیکان و گل گهر 

شاگردان فرکی و بگوویچ در یک دیدار تدارکاتی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش “ورزش سه”، دو تیم پیکان و گل گهر سیرجان در ادامه دیدارهای تدارکاتی چند روز اخیر خود، اینبار در پیکانشهر با یکدیگر تقابل داشتند.


در این دیدار پر برخورد که بازها با اعتراض شدید بازیکنان دو تیم به عملکرد داوری قطع شد، هر دو مربی به تغییر پیاپی شاگردان خود در ترکیب پرداختند تا به شناخت مدنظر برای دستیابی به آمادگی در لیگ برتر برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وحید هاشمیان، دستیار مارک ویلموتس در تیم ملی نیز نظاره گر این بازی بود و برخورد گرمی با فرکی و بگوویچ داشت و مورد استقبال شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان نیز قرار گرفت.

پیکان گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیکان گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۲۹۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!

به گزارش ورزش سه، دیدار آلومینیوم - پیکان تداعی کننده یک خاطره تلخ برای بازیکنان و کادرفنی این تیم اراکی است و در این مسابقه آنها مرتضی تبریزی بازیکن باتجربه خود را از دست دادند و تبریزی با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی رو به رو شد و فصل برای او به پایان رسید.

مرتضی تبریزی در دقیقه 71 بازی با پیکان پس از برخوردی که درون زمین ایجاد شد روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی تیم آلومینیوم از زمین بازی خارج شد و پس از بررسی بیشتر پزشکان مشخص شد که او از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده و فصل را از دست داده است.

این اتفاق تلخ یکی از بازیکنان باتجربه آلومینیوم را از دسترس مجتبی حسینی خارج کرد و با توجه به شرایطی که در ادامه برای این تیم اتفاق افتاد و بسته بودن پنجره نقل و انتقالات و جدایی چند بازیکن از جمع سفید و سبزپوشان اراکی، جای خالی مرتضی تبریزی در بازی برگشت مقابل پیکان بیشتر به چشم خواهد آمد.

این بازی که جنجال‌های داوری زیادی داشت با مصدومیت مرتضی تبریزی پراتفاق‌تر هم شد و تقابل این دو تیم برای مهاجم سابق باشگاه استقلال یک تقابل عادی نخواهد بود و برای او یادآور یک اتفاق تلخ است!

دیدار تیم‌های پیکان و آلومینیوم 17 اردیبهشت ساعت 17:00 برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • خلاصه بازی پیکان و آلومینیوم + فیلم
  • شکار ۳ امتیازی آلومینیوم از تهران/شاگردان حسینی موقتا در رده هشتم
  • پیکان درخانه باخت و نگران سقوط شد
  • تبریزی از تکرار این بازی متنفر است!
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند