Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@07:44:49 GMT

فریادهای وینگو بر سر بازیکنان عصبانی گل‌گهر+عکس

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۰۰۴۵

فریادهای وینگو بر سر بازیکنان عصبانی گل‌گهر+عکس

به گزارش وانانیوز، 

 دو تیم پیکان و گل‌گهر سیرجان در قالب دیداری دوستانه و در زمین پیکانشهر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

* وینگو بگوویچ سرمربی تیم گل‌گهر یک ساعت پیش از آغاز مسابقه وارد زمین شده بود و به گفت‌وگو با تلفن مشغول بود.

* بازیکنان اصلی گل‌گهر زودتر از بازیکنان پیکان وارد زمین شدند و به گرم کردن پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* وحید هاشمیان دستیار ایرانی مارک ویلموتس پیش از آغاز بازی در ورزشگاه پیکانشهر حاضر شد و پس از خوش و بش با بگوویچ و فرکی در جلسه‌ای با این دو مربی شرکت کرد. 

 

* حسین فرکی سرمربی تیم پیکان پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت گل‌گهر رفت و با آنها خوش و بش کرد.

* محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان از تماشاگران ویژه این بازی است.

*‌ شیعی و هاشمیان در طول بازی کنار هم در جایگاه ویژه مشغول تماشای مسابقه شدند.

* تعدادی تماشاگر در ورزشگاه‌ حاضر شدند و به تشویق بازیکنان پیکان پرداختند.

* در ابتدای نیمه اول در یک صحنه بهنام برزای در کورس با بازیکن حریف به زمین افتاد و این بازیکن به داور اعتراض کرد، پس از این دیگر بازیکنان گل‌گهر نیز به داور اعتراض کردند در این لحظه بگوویچ با فریاد باز بازیکنان خودش خواست تا با داور صحبت نکنند و مشغول بازی شوند.

* دستیار کروات وینگو که سابقه همکاری تومیسلاو ایوویچ را دارد در جریان بازی به زبان انگلیسی دستوراتی را به بازیکنان داخل زمین منتقل می‌کرد.

* میلاد فراهانی دروازه‌بان تیم گل‌گهر در جریان بازی مدام بازیکنان تیم را راهنمایی می‌کرد او همچنین به دفعات صحبت نکردن با داور را به هم تیمی‌هایش گوشزد کرد.

* در جریان بازی ذخیره‌های تیم پیکان به نرم‌دوی و گرم کردن و همچنین کار با توپ مشغول بودند.

* برخلاف گل‌گهر بازیکنان پیکان با سکوت و آرامش بیشتری بازی می‌کردند.

* در دقایق پایانی نیمه اول ضربه سر بازیکن پیکان به تیرک عمودی گل‌گهر خورد.

* بگوویچ در یکی از حمله‌های تیم پیکان با فریاد از بازیکنان تیمش خواست به بازیکنان حریف نزدیک شوند. او در انتهای نیمه اول نیز از تعلل بازیکنان تیمش در پاس دادن عصبانی شد و بر سر آنها به خاطر انتقال دیرهنگام توپ فریاد می‌زد.

* عصبانیت تیم گل‌گهر در این مسابقه به خوبی دیده می‌شود و اعتراض‌های مکرر آنها به داوری در نهایت باعث شد که عبدالله حسینی از داور کارت زرد دریافت کند.

* با شروع نیمه دوم علی حمودی مدافع اسبق استقلال و با تجربه پیکان برای این تیم وارد زمین شد.

انتهای پیام/ک

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!

 کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است.

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • اعتراض بازیکنان زاگرس مهاباد به تصمیم داور و ترک زمین
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • حسرت هفته سهم بازیکن جوان پیکان (عکس)
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • پنالتی واضح بود، داور نگذاشت PSG ناامید برگردد!
  • گولسیانی: پزشک سپاهان از بازیکنان این تیم بیشتر دوید
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند