Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سید عباس موسوی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان، در حساب توییتری خود نوشت:

«پاسخ ‎دکتر ظریف به مجری ان بی سی دقیق، هوشمندانه و به قول اهل فن " تعلیق به محال" بود. هم توپ را در زمین آمریکا انداخت و هم بجای موضع تدافعی، موضوع فروش تسلیحات آمریکا به کشورهای منطقه را به چالش کشید. موضع ایران و دکتر ظریف درباره توانمندی های موشکی کشور مشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال محمدجواد ظریف برنامه موشکی ایران وزارت امور خارجه ایران سید عباس موسوی مذاکره برنامه موشکی ایران قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۱۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت و گو قرار گرفته و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در مورد خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم که به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان پذیر است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افشاگری تازه؛ پخش فایل صوتی جنجالی ظریف، عمدی و برای پالس به آمریکا بود!
  • کیفیت شگفت انگیز و هنر عکاس در ثبت تصاویر از یک سرخرطومی
  • پوتین دستور آغاز رزمایش هسته‌ای را صادر کرد
  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا برای حمایت از فلسطین
  • واکنش ظریف به اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد