Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر مسعود فاتحی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایشگاه بعد از ظهر دیروز / سه‌شنبه / کار خود را در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه و در پارک جنگلی این شهر آغاز کرد و دارای غرفه‌های متعدد در سه سالن مجزاست.

وی ادامه داد: ۶۵ شرکت از استان‌های خراسان، آذربایجان‌شرقی، تهران، اصفهان، یزد و ۴۵ شرکت نیز از آذربایجان غربی در این نمایشگاه تخصصی حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: غرفه های تولید کننده در زمینه‌های درب و پنجره، آسانسور و قطعات، کامپوزیت، کناف، صنایع آلومینیومی، لوله و اتصالات، تاسیسات، سیستم‌های گرمایشی، کاشی و سرامیک، شیرآلات، یونولیت از بخش‌های مختلف این نمایشگاه به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ارومیه اظهار داشت: رونق صنعت ساختمان و تاسیسات، حمایت از تولیدات و امکان خرید ارزان برای شهروندان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه به شمار می‌رود.

این نمایشگاه تا جمعه این هفته / ۲۸ تیر جاری / از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی پارک جنگلی ارومیه پذیرای علاقه‌مندان است.

۹۹۱۸/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۲۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: تصادف ی کدستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی سواری پرشیا در محور ارومیه_سرو ۶ مصدوم برجای گذاشت.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع یک فقره تصادف در محور بین‌المللی ارومیه- سرو خبر داد.

وی در این راستا افزود: بعد از ظهر امروز در محور ارومیه به سرو یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با خودروی پرشیا برخورد کردند.

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سرو ارومیه بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی تصریح کرد: این حادثه ۶ مصدوم داشت که مصدومین بعد از رهاسازی، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند.

کد خبر 750544

دیگر خبرها

  • استقرار ۵۰ درصد تولیدکنندگان شوینده در قزوین
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته‌ای
  • آغاز به کار پنل‌های تخصصی نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم هسته ای
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • اصفهان، میزبان نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴
  • تصادف پژو ۲۰۶ با سواری پرشیا با ۶ مصدوم در محور بین‌المللی ارومیه به سرو
  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی