Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین همایش معرفی طرح آموزشی بصائر ویژه استادانِ جلسات و مربیان مؤسسات قرآنی، معلمان دینی، قرآن و پرورشی، مبلغان، ۱۵ مردادماه برگزار می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارفهفتمین همایش معرفی طرح آموزشی «بصائر» ویژه استادانِ جلسات و مربیان مؤسسات قرآنی، معلمان دینی، قرآن و پرورشی، مبلغان و دیگر علاقه‌مندان در تهران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این طرح که از سوی مؤسسه خیریه رسول خاتم(ص) انجام می‌شود با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین «علی ملانوری»، مدیرکل ارتباطات، هماهنگی و ساماندهی معاونت قرآن و عترت(ع) وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین ارائه برنامه آموزشی طرح بصائر توسط ناصر کاظمی همراه است. 


یادآور می‌شود، هفتمین همایش معرفی طرح آموزشی بصائر سه‌شنبه، ۱۵ مردادماه از ساعت ۱۷ تا ۲۰ در محل سالن اجتماعات مسجد ولیعصر(عج) واقع در تهران، ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر(عج)، خیابان شقایق، کوچه سوم برگزار می‌شود.

 

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌ نام می‌توانند به پایگاه اینترنتی این مؤسسه به نشانی http://www.basaaer.com مراجعه کنند. 

 

پایان پیام/248

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز بیانیه گام دوم انقلاب روزنامه آل هاشم کانون مساجد حجاب و عفاف طرح آموزشی بصائر دوره آموزشی قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • از کمدی تا آخرالزمان / هفتمین جلسه پاتوق برگزار می‌شود
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار حافظ قرآن دارد