Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@22:44:15 GMT

گمانه‌زنی درباره احتمال استعفای رئیس آژانس اتمی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۳۵۱۷۹

گمانه‌زنی درباره احتمال استعفای رئیس آژانس اتمی

خرداد؛ گزارش‌ها درباره تغییر رهبری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مربوط به وضعیت احتمالی سلامت آمانو در زمانی منتشر شده که نگرانی‌ها درباره تنش‌های خاورمیانه ناشی از خروج آمریکا از توافق اتمی با ایران افزایش یافته است.


دیده‌بان اتمی سازمان ملل اعلام کرد، نمی‌تواند شایعات مبنی بر این مساله را تایید کند که رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار است به دلایل مربوط به وضعیت سلامتش کناره گیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، دفتر خبری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اواخر روز سه شنبه اعلام کرد، یوکیا آمانو، رئیس این آژانس با اعضای دفتر حکام درباره برنامه‌های آتی‌اش در ارتباط است.
این دفتر به سوالات رسانه‌ای درباره اینکه آماتو به دلیل مسائل مربوط به وضعیت سلامتش می‌خواهد استعفا دهد، پاسخ داد و اعلام کرد: مدیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در زمان مناسب ارتباط رسمی با دفتر حکام خواهد داشت.
گزارش‌ها درباره تغییر رهبری آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مربوط به وضعیت احتمالی سلامت آمانو در زمانی منتشر شده که نگرانی‌ها درباره تنش‌های خاورمیانه ناشی از خروج آمریکا از توافق اتمی با ایران افزایش یافته است.
برچسب ها: سازمان ملل

منبع: خرداد

کلیدواژه: سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۵۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی

زهرا مینویی از آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی در شبکه اجتماعی ایکس/توییتر نوشت: در روز‌های اخیر دوستان بسیاری نگران اخبار مربوط به وضعیت سلامت ⁧ترانه علیدوستی⁩ هستند، برغم عدم تمایل موکلم به انتشار اخبار وضعیت جسمانی‌اش که طبیعتا مربوط به حریم شخصی و خصوصی ایشان است برای رفع این نگرانی، لازم به توضیح است؛ خانم ⁧ترانه علیدوستی⁩ از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. خانم علیدوستی در حال حاضر و پس از طی دوره‌های طولانی درمان، در مسیر بهبود نسبی هستند.

دیگر خبرها

  • آخرین خبر از وضعیت بیماری ترانه علیدوستی
  • سازمان همکاری اسلامی: وجود آنروا گواهی بر پایبندی بین‌المللی به حقوق آوارگان فلسطینی است
  • فراهم شدن مقدمات احداث چهارمین هنرستان انرژی اتمی کشور در هرمزگان
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • دست یاری صنعت هسته‌ای به صنعت نفت
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • فعالیت هنرستان انرژی اتمی هرمزگان از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود
  • فروش خودروهای الکتریکی و هیبریدی در ۲۰۲۴ رکورد خواهد زد
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟