Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا حسن رستم زاد روز چهارشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهرستان آستارا در فرمانداری افزود: شورا برآیند مردم است و باید به مشکلات حوزه‌های مختلف عمرانی و اجتماعی رسیدگی و از تفرقه اجتناب کنند.

وی اظهار کرد: شهرستان آستارا به تناسب سابقه دیرینه فرهنگی و تاریخی و ظرفیت‌های اقتصادی، پیشرفت همه جانبه ای نکرده است و باید مسئولان در حوزه‌های مختلف به صورت جدی پیگیر مسائل عمرانی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: اختصاص حق فوق العاده مرزی برای کارکنان دولت در شهرستان آستارا به صورت جدی از طریق وزارت کشور پیگیری می‌شود و در ماه آینده با حضور رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، مسائل این حوزه بررسی خواهد شد.

فرماندار آستارا گفت: جذب سرمایه گذاران و حمایت از آنها برای توسعه زیرساخت‌های گردشگری آستارا ضروری است و اجرای طرح تالار دریایی با رعایت قوانین زیست محیطی، زمینه رونق گردشگری را فراهم خواهد کرد.

رستم زاد افزود: رسیدگی به مناطق تفریحی، وضعیت آسفالت شهرها، جمع آوری زباله و رسیدگی به محل دفن آن، باید در دستور کار شهرداری‌ها باشد و تعریض جاده آستارا-اردبیل، بدون کمترین تخریب و آسیب به طبیعت به طول ۱۲ کیلومتر انجام می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان آستارا هم گفت: مشکلات آب روستاها با قوت پیگیری می‌شود اما پیشرفت فیزیکی طرح سد لاستیکی قابل قبول نیست و امیدواریم این طرح، با پیگیری فرمانداری تکمیل شود.

پاشا سماپور افزود: در ایام پربارش سال، طغیان رودخانه مرزی آستاراچای خانه‌های روستاهای اطراف را تهدید می‌کند و باید تکمیل دیواره بتنی رودخانه، در دستور کار قرار گیرد.

وی ادامه داد: برخی سرمایه گذاران به دلیل حمایت نشدن از جانب دستگاه‌های دولتی در آستارا، از اجرای طرح‌های خود در این شهرستان منصرف می‌شوند و طرح‌های هادی روستاها باید با مطالعات کارشناسی اجرا شود.

بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و پنج نفر در شورای اسلامی این شهرستان عضو هستند.

۷۱۰۵ / ‏‬ ۷۱۲۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز حضور داشتند شوراهای برتر استان بوشهر، اعضای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر که ۶ دوره عضو شورا بودند، تقدیر شد

در این آئین از وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، احمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر، صداقت رئیس شورای اسلامی روستای هلپه‌ای از دشتستان و حیدری رئیس شورای اسلامی بخش امام حسن از دیلم به عنوان شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از سید علی اکبر فاطمی از شورای اسلامی شهر کاکی، هوشیار از شورای اسلامی شهر بنک، کنگونی اصل از شورای اسلامی تنبک به دلیل اینکه از ابتدای شروع به کار شوراها تاکنون عضو شورا بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و امیری نژاد به عنوان نمایندگان دولت در سطح استان بوشهر به مناسبت تعامل و همدلی با شوراهای شهر و روستاها نیز تجلیل شد.

کد خبر 6088585

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • یکی از راه‌های توسعه گیلان همدلی میان دولت و مجلس است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • ۱۵۴ پنل خورشیدی در روستاهای دیلم راه اندازی می‌شود
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور