Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، محمد دهقان گفت: از ابتدای سالجاری تا کنون برای کنترل بازار در آذربایجان غربی تعداد 10 هزارو 326 مورد بازرسی از سطح بازار و واحدهای صنفی انجام شده است.

وی همچنین در ادامه افزود: در بازدید های انجام شده 193 فقره پرونده به ارزش ریالی 5 هزار و 970 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد دهقان در ادامه عنوان کرد: همچنین در یک هفته گذشته تعداد 552 مورد بازرسی از واحد های صنفی و تولید صورت گرفته است و تعداد 12 فقره پرونده تشکیل وبه مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.

ایشان در خصوص نظارت بر کالاهای اساسی بیان کرد: از ابتدای سالجاری نظارت مستقیم برای توزیع 160 تن گوشت منجمد، 344 تن گوشت منجمد گوساله، 40 تن گوشت منجمد گوساله وکیوم دار و56 تن گوشت گرم گوسفندی با حضور بازرس مقیم در محل توزیع انجام شد.

سرپرست سازمان صنعت،معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اذعان کرد: جهت تنظیم و کنترل عرضه و تقاضا مقدار 28 هزار و 434 تن شکر برای مصارف صنعتی، صنفی و خانوار ، هزار و 226 تن برنج 1121 هندی و 406 تن برنج تایلندی با نظارت مستقیم سازمان صنعت،معدن وتجارت استان توزیع گردید.

 

خبرنگار: علی غیور

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی سازمان صنعت معدن شکر کالاهای اساسی گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان

جواد احمدپور اظهار کرد: در طرح نوروز و ماه مبارک رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته تا ۳۱ فروردین امسال ادامه داشت، ۹ هزار و ۵۰۰ بازرسی از سطح صنوف استان انجام گرفت.
وی خاطرنشان کرد: این تعداد بازرسی منجر به تشکیل ۹۰۰ پرونده تخلف با مبلغ ۳ میلیارد تومان شده است.
مسوول نظارت و بازرسی جهادکشاورزی لرستان با اشاره به کسر سهمیه ۲۰ واحد خبازی استان، تصریح کرد: همچنین در این بازه زمانی ۸۷ کیسه آرد قاچاق به ارزش ۵۵ میلیون تومان کشف و ضبط شد.
احمدپور با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر صنوف مختلف استان، بیان داشت: اکیپ‌های مختلفی بر نحوه عرضه و توزیع کالا‌های اساسی نظارت دارند و هرگونه تخلف را بررسی و به مقام قضائی معرفی خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۶۵ واحدصنفی املاک و خودرو در کرمان
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سمپاشی شد
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی صنوف متخلف لرستان
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود