Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت : طی سه ماهه نخست سال‌جاری ۴ هزار و ۴۶۲ نفر با ادعای نزاع به پزشکی قانونی مراجع کرده‌اند که از این تعداد ۳ هزار و ۱۷۲ نفر مرد و یک‌هزار و ۲۹۰ نفر زن بوده است.

وی گفت : آمار مراجعه کنندگان نزاع در سه ماهه اول سال گذشته ۸۷۸ نفر مرد ویک‌هزار و ۰۹۵ نفر زن بوده، ثبت ادعای تصادف در سال گذشته ۲۲ هزار و ۸۲۷ نفر بوده که امسال این آمار به ۲ هزار و ۴۸۱ نفر رسیده که تعداد یک‌هزار ۷۱۱ نفر مرد و ۷۷۰ نفر از آن زن بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی آمار مصدومان حادثه کار را در سال گذشته ۱۸۳ نفر عنوان کرد که از این تعداد ۱۷۸ نفر مرد و پنج نفر زن بوده و افزود: ۱۵۱ نفر مرد و ۲ زن مصدوم آمار مصدومان حادثه کار امسال است.

خانی از ۱۱ هزار و ۲۰۹ مراجعه کنند در سه ماهه نخست سال جاری به پزشکی قانونی خبر داد و افزود: از این تعداد ۷ هزار و ۷۳۴ نفر مرد و ۳ هزار و ۴۷۵ زن بوده است.

به گفته این مسؤول، چهار نفر فوت با سلاح سرد در مدت مذکور (سه نفر مرد و یک نفر زن)، فوت حوادث کار ۶ نفر مرد، فوت با گاز منو‌اکسید‌کربن سال گذشته سه مرد و ۲ زن و امسال هفت مرد و چهار زن، فوت با قرص برنج سال گذشته چهار مرد و امسال پنج زن و پنج مرد، فوت مسمومیت سال گذشته ۱۱ مرد و پنج زن و امسال ۱۱ مرد و ۱۱ زن در اثر مسمومیت در استان فوتی ثبت شده است.

وی فوت در اثر سوختگی را سه ماهه نخست سال گذشته ۹ مرد و ۵ زن اعلام کرد و افزود: امسال در سه ماهه اول سال جاری چهار مرد و سه زن جان خود را از دست دادند و در سال جاری ۹ مرد و یک زن غرق شدند، پنج مرد دچار برق گرفتگی و فوت شده است.

خانی در خصوص جان‌باختگان سوءمصرف مواد مخدر، اضافه کرد: طی سه ماهه اول سال ۸۲ نفر، ۷۰ مرد و ۱۲ زن در اثر سوء‌مصرف مواد مخدر جان خود را از دست داده‌اند.

 

 

انتهای پیام/د

۴ هزار و ۴۶۲ نفر با ادعای نزاع به پزشکی قانونی مراجع کرده‌اند

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدرضا فرزین در جلسه روز یکشنبه هیئت دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. براساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است.

رییس کل بانک مرکزی افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • کاهش ۸ درصدی مراجعین نزاع در استان اردبیل
  • فرزین: نرخ رشد پول به ۱۶ درصد کاهش یافت
  • نرخ رشد پول به ۱۶ درصد رسید
  • کاهش ۸ درصدی مراجعان درگیری به پزشکی قانونی اردبیل
  • کاهش تعداد مراجعین ناشی از نزاع به پزشکی قانونی اردبیل
  • مراجعه ۱۳ هزار اردبیلی با ادعای نزاع به مراکز پزشکی قانونی
  • سکوت هشت‌ماهه سیاستگذار ارزی خودرو