Web Analytics Made Easy - Statcounter

پور یوسف گفت: در سطح استان ۱۲ هزار ۲۵۳ خیر ثبت ‌شده اعم خُرد و کلان در سامانه بهزیستی داریم و تمامی خیران نیک‌اندیش در رفع مشکلات معلولان سهیم هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمیدرضا پوریوسف» امروز(چهارشنبه ۲۶ تیر) در همایش تجلیل از خیران و نیکوکاران برگزیده کشور با بیان اینکه خیران نیک‌اندیش نه سودای نام دارند و تمنای نان و این گروه نیک‌گفتار از همه‌چیز خود در راه کمک به همنوع خود می‌گذرد، گفت:معلولیت فقط تفاوت‌های ظاهری نیست و معلول کسی است که درد جامعه را نمی‌داند و یا اگر هم می‌داند تفاوتی نسبت به آن قائل نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی افزود: خراسان رضوی دومین استان کشور به لحاظ تعداد معلول بوده و در دو سال اخیر ۵۱۸ واحد مسکونی و از سال ۸۹ تاکنون ۱۰ هزار و ۳۶ واحد ساخته شده شده که ۴۸۶۴ تحویل شده و ۵۱۷۲ واحد هم در حال احداث است.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته مشارکت ۹۰ میلیارد تومانی خیران نیک‌اندیش را داشتیم، خاطرنشان کرد: این میزان به نسبت سال قبل از آن رشدی ۱۷ درصدی داشته است و بالاترین میزان مشارکت‌ها و رشدها را در خراسان رضوی داشتیم.

 

پوریوسف کرد: در سطح استان ۱۲ هزار ۲۵۳ خیر ثبت‌شده اعم خُرد و کلان در سامانه بهزیستی داریم و تمامی خیران نیک‌اندیش در رفع مشکلات معلولان سهیم هستند و به‌طور متوسط هزینه نگهداری ماهانه هر معلول ۲۵ میلیون ریال است که بین ۷۵۰ تا ۹۲۵ هزار تومان از طرف بهزیستی و مابقی از طرف خیران نیک‌اندیش حاضر در ۲۸۶ خیریه استان تامین می‌شود.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع جشن های دهه کرامت شیراز کلیپ اردبیل مجلس کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون مساجد معلولان سازمان بهزیستی خیرین همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۳۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان رضوی
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • پیشگامی خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • لباس شیرخوارگان حسینی در حرم رضوی دوخته می‌شود
  • فردا، افتتاح کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد