Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان، از فراهم کردن ۹ هزار فرصت شغلی ویژه مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مرتضی موصلی»، امروز (چهارشنبه 26 تیر) در آیین امضای تفاهم نامه همکاری مشترک کمیته امداد و اداره کل شیلات خوزستان، اظهار کرد: این تفاهم نامه در راستای بهره گیری از ظرفیت های مشترک جهت پیشبرد سیاست توانمندسازی اقتصادی کمیته امداد با محوریت اشتغال های خرد و کسب و کارهای کوچک منعقد می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان، افزود: بر این باور هستیم که همکاری دستگاه های اجرایی به تحقق اهداف کلان نظام به ویژه حوزه اقتصاد و اشتغال کمک می کند و این همکاری از مصادیق توسعه اقتصاد مقاومتی است و می تواند ما را به این هدف برساند.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته 6 هزار و 176 فرصت شغلی از طریق اجرای طرح های خوداشتغالی در سطح استان با اعتباری معادل 115 میلیارد تومان ایجاد شد و خوشبختانه توانستیم 100 درصد اعتبار سال گذشته را در این زمینه جذب کنیم.

 

موصلی، اضافه کرد: علاوه بر این 435 فرصت شغلی از طریق کاریابی با همکاری شرکت ها و صنایع استان ایجاد شد که در مجموع با اضافه کردن طرح های خوداشتغالی 6 هزار و 600 فرصت شغلی سال گذشته در خوزستان داشتیم.

 

وی با بیان اینکه هدف گذاری امسال ما روی 9 هزار فرصت شغلی است، عنوان کرد: این هدفگذاری در قالب دو کلان پروژه هدایت و راهبری شغلی که الگوی جدیدی از اشتغال است در سطح کشور و استان با اعتباری بالغ بر 250 میلیارد تومان انجام می شود که نسبت به سال گذشته بیش از 100 درصد رشد داشته و اعتبار قابل توجهی است.

 

وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم این اعتبار را در راستای توسعه کسب و کارهای مناسب، متناسب با ظرفیت های استان به کار بگیریم و اذعان داشت: یکی از محورهای که با توجه به ظرفیت های استان روی آن تاکید خواهیم کرد بحث حوزه شیلات و آبزی پروری است که از امروز به صورت سیتماتیک و منظم و در قالب یک تفاهم نامه مشترک صورت می گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان، با بیان اینکه در قالب این تفاهم نامه با همکاری این دو سازمان زمینه ایجاد 300 فرصت شغلی با اعتبار یک میلیارد و 500 هزار تومان فراهم می شود، ابراز کرد: مدت اجرای این تفاهم نامه پنج سال است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شیراز جشن های دهه کرامت امام رضا ع روزنامه اردبیل بیانیه گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای نگهبان شیلات خوزستان کمیته امداد تفاهم نامه همکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسؤولان کشوری و استانی، زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد مقدس افتتاح شد.

رئیس کمیته امداد در این مراسم با تاکید بر ضرورت حفظ عزت و کرامت مددجویان، گفت: مددجویان ولی‌نعمتان ما هستند و وظیفه داریم زمینه بهترین برنامه فرهنگی یعنی زیارت امام رضا (ع) را برای این خانواده‌ها فراهم کنیم.

وی افزود: برای ساخت این مجموعه اقامتی شهرداری، شورای شهر و همه دستگاه‌ها پای کار آمدند و این پروژه با الگوگیری از زائرسرای کرامت یک به اتمام رسید و امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

بختیاری با بیان اینکه زائرسرای شماره یک کرامت در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۴ هزار ۱۶۱ زائر و ۱۰۵ گروه اردویی بود، اضافه کرد: این عدد در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۳ مددجو افزایش یافت که با افتتاح مجموعه شماره ۲ کرامت باید برای میزبانی از ۴۰ هزار زائر برنامه‌ریزی کنیم تا مددجویان به همراه خانواده‌های خود به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شوند.

رئیس کمیته امداد، خدمت به مددجویان را افتخار همه امدادگران در کمیته امداد عنوان کرد و گفت: باید همان‌گونه که برای فرزندان خود قدم برمی‌داریم برای این عزیزان هم قدم برداریم و همه عوامل کمیته امداد باید عزت و کرامت مددجویان را مدنظر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه این زائرسرا امکان افزایش ۵۰ درصدی زیارت مددجویان را فراهم کرده است، افزود: زائرسرای کرامت ۲ سالانه ۲۰ هزار مددجو را پذیرا خواهد بود.

کد خبر 6088731

دیگر خبرها

  • بیش از ۲ و نیم میلیون فرصت شغلی در دولت سیزدهم ایجاد شد
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد افتتاح شد
  • افتتاح زائرسرای ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد 13 هزار فرصت شغلی جدید در بخش‌های صنعت، خدمات و کشاورزی در استان
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی