Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

 ظریف در توئیتی نوشت:

طی هشت سال، صدام بارانی از موشک‌ها و بمب‌های تامین شده توسط شرق و غرب را بر سر شهرهای ما ریخت. در این حال، هیچ کس، هیچ ابزاری برای دفاع به ما نفروخت. ما هیچ گزینه‌ای جز این که خودمان ابزار دفاعی را بسازیم، نداشتیم. حالا شاکی اند. ایالات متحده به جای حاشیه رفتن، باید فروش سلاح به صدام های جدید را متوقف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۱۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) اتاق فرمان اتمی شوروی

طراحی سلاح هیدروژنی شوروی تحت رهبری ایگور کورچاتوف و گروه فیزیکدانان آندره ساخاروف، ویکتور آدامسکی، یوری بابایف، یوری اسمیرنوف، یوری تروتنیف و دیگران انجام می‌شد. در ۱۹۵۹ آماده سازی آزمایش پایان یافت، ولی نیکیتا خروشچف به امید بهبودی روابط با آمریکا پرتاب بمب را به تعویق انداخت.

به گزارش انتخاب، صبح ۳۰ اکتبر دو هواپیما توپولوف ـ ۹۵ حامل بمب تزار و هواپیمای آزمایشگاهی حامل فیلم برداران راهی ارض جدید شدند. وزن بمب با چتر بیش از ۲۶ تن بود و حمل آن توأم با برخی دشواری‌هایی بود. ویکتور آدامسکی در یادآوری این حادثه چنین گفت: «در داخل بمب یک کارگر نشسته بود مانند یک خلبان در جنگنده. وی چیزی را لحیم می‌کرد. بمب خیلی بزرگ بود.

ابعاد آن، مهندسان را متحیر می‌کرد». ۵ اوت ۱۹۶۳ اتحاد شوروی، آمریکا و انگلیس در مسکو توافق‌نامه درباره منع آزمایش سلاح هسته‌ای در جو، فضای کیهان و زیر آب را امضا کردند.

در این تصویر کنسول کنترل اولین واحد نیرو در ایستگاه اتمی شوروی را می‌بینیم.

دیگر خبرها

  • خرید و فروش خودرو در بازار متوقف شد + جدول قیمت
  • خرید خودرو متوقف شد
  • خرید خودرو متوقف شد+ جدول قیمت ها
  • (ویدئو) ام ۱۳۴ مینی گان؛ سلاحی که آمریکایی‌ها به آن هیولا می‌گویند
  • (عکس) اتاق فرمان اتمی شوروی
  • عفو بین‌الملل: آمریکا ارسال سلاح برای کشتار در غزه را متوقف کند
  • سی ان ان: آیا آمریکا در آستانه جنگ داخلی است؟
  • چالش مانکن ۵ هزار نفری در یک شهر
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳؛ چرا خرید و فروش خودرو متوقف شد؟
  • پیش‌بینی نمایشگاه‌داران از قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳/ چرا خرید و فروش خودرو متوقف شد؟