Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-07@02:59:52 GMT

اجرای 800 طرح اشتغالزایی در مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۶۷۱۵

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ستاد اجرائی فرمان امام برای امسال نیز ۸۰۰ طرح با ۹۰ میلیارد تومان در استان مازندران برای دو هزار نفر در زمینه مشاغل خرد و خانگی به همرای شهر سیمرغ به بدلیل جاری شدن سیل در دستور کار خود قرار داده است داشته باشیم. به گزارش بلاغ، سعید جعفری در بازدید از طرح‌های اجرائی موفق تسهیلات اشتغالزائی بنیاد برکت در گلوگاه اظهار کرد: ایجاد اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در شرق مازندران به خاطر ظرفیت و پتانسیل‌های گردشگری و زیر ساخت‌های اقتصادی در منطقه جزئ اهداف بنیاد برکت در مازندران از سوی ستاد اجرائی فرمان مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: بازدید‌های میدانی مستمری از پارسال تا کنون از روند اجرائی طرح در مناطق مورد پیگیر اجرای طرح‌های خود اشتغالزائی برای کاهش نرخ بیکاری انجام شد.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: ۳۰۰ طرح اشتغالزائی اجتماع محور از پارسال تا کنون در شرق مازندران ایجاد شد.

جعفری افزود: به همت همکاران و تسهیل گران سه شهرستان ۵۹۰ طرح بیش از ۱۱۰ نفر با اشتغالزائی مستقیم با اعتبار ۴۵ میلیارد تومان به نتیجه رسانده شد.

وی گفت: ستاد اجرائی فرمان امام برای امسال نیز ۸۰۰ طرح با ۹۰ میلیارد تومان در استان مازندران برای دو هزار نفر در زمینه مشاغل خرد و خانگی به همرای شهر سیمرغ به بدلیل جاری شدن سیل در دستور کار خود قرار داده است داشته باشیم.

انتهای پیام/

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند

ایسنا/مازندران مدیرعامل آب و فاضلاب مازندران با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی در مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه، گفت: با اتمام این طرح، ۲۵۰۰ نفر از روستائیان از نعمت آب شرب کافی و پایدار بهره مند می‌شوند.

 بهزاد برارزاده امروز در بازدید از این مجتمع شهدای هزار جریب شهرستان گلوگاه اظهار کرد: اجرای ۸۶۰۰متر خط انتقال در اقطار ۲۰۰،۱۶۰ و ۹۰ میلی متری، احداث سه باب مخزن ذخیره در مجموع به ظرفیت ۳۰۰ متر مکعب و تجهیز و راه اندازی سه باب ایستگاه پمپاژ از جمله عملیات پیش‌بینی شده در قرارداد جاری این پروژه است.
وی، از پیشرفت ۶۰ درصدی قرارداد این طرح خبر داد و افزود: تا کنون یک حلقه چاه با آبدهی ۲۵ لیتر در ثانیه حفر، پنج هزار متر لوله گذاری خط انتقال و ۱۱۰۰ متر لوله گذاری شبکه توزیع روستای دهی انجام و عملیات احداث مخزن ذخیره ۱۰۰ متر مکعبی آغاز شده است.
مدیرعامل آبفامازندران مبلغ اولیه قرارداد اجرای این طرح را ۱۸۳ میلیارد ریال و اعتبار هزینه شده تا کنون را ۱۵۲ میلیارد ریال دانست و گفت: درمجموع برای این مجتمع ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش‌بینی می‌شود.
برارزاده جمعیت برخوردار این طرح را ۲۵۰۰ نفر دانست و خاطرنشان کرد: ۱۰ روستا تحت پوشش این مجتمع قرار دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۲۵۰۰ نفر از پروژه آبرسانی روستایی مجتمع شهدای هزار جریب گلوگاه بهره‌مند می‌شوند
  • آمادگی مازندران برای برگزاری الکترونیکی دور دوم انتخابات
  • لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌های مجتمع فولاد بافق
  • ‌همه گرفتاری‌ها با نماز اول وقت برطرف می‌شود
  • لزوم تسریع در روند اجرای طرح‌های مجتمع فولاد بافق
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • ۲۲ هزار هکتار از اراضی شهرستان بروجرد زیر کشت می‌رود