Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی اکبر کیانی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درتربت حیدریه گفت: در راستای ارتقای امنیت محله‌محور طرح تشدید مقابله با معتادان پرخطر و اراذل و اوباش توسط اکیپی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پلیس آگاهی، پلیس اطلاعات، یگان امداد و کلانتری 11و 12و 13 این فرماندهی هفته گذشته به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: اکیپ اعزامی در اجرای این ماموریت ضربتی توانستند 62 نفر معتادین پر خطر ، مزاحمین و اراذل و اوباش،خرده فروشان و 5 نفر سارق را طی چند عملیات در کوی بازرگان و کوی چمران و همچنین محله عدالت و مهر دستگیر کنند.

وی همچنین از کشف بیش از نه کیلو مواد افیونی در دو عملیات پلیس تربت حیدریه خبرداد و گفت: روز گذشته مأموران مستقر در ایستگاه بازرسی شهید شیردل کامه هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو آر. دی که از استان های جنوبی به سمت مشهد در حال حرکت بود، مشکوک شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان تربت حیدریه افزود: ماموران ایستگاه پس از بازرسی دقیق مقدار ۵۶۰۵ گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه را که جاساز شده بود کشف کردند.

وی عنوان داشت: در همین راستا ماموران ایستگاه کامه در عملیات جداگانه ای به سوارب پراید که از مسیر استان های جنوبی به مشهد مقدس طی طریق می کرد مشکوک شده موفق به کشف 3کیلو 600 گرم مواد مخدر از نوع تریاک با لفافه که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بود راکشف کردند.

فرمانده انتظامی تربت حیدریه در پایان با اشاره به معرفی متهمین به دادسرا از شهروندان خواست در زمینه برخورد با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد افیونی با ارائه اطلاعات یاریگر خادمین خود باشند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اراذل و اوباش دادسرا مشهد مشهد مقدس گفتگو با ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند

 
به گزارش تابناک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد گفت: یک اوباش مهاجم با سلاح سرد در شهرستان ملارد با اقدام بموقع ماموران پلیس زمین‌گیر شد.

وی با اشاره به جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در ساعت ۶ و ۵۰ دقیقه عصر روز گذشته و اعلام خبر درگیری و قدرت نمایی چند نفر اراذل در پارکی جنب پاساژ گلها در ملارد و اظهار نارضایتی شهروندان از مزاحمت و ایجاد رعب و وحشت از سوی آنها، ماموران انتظامی یگان امداد شهرستان ملارد در محل حضور پیدا کرده و به افراد اراذل درگیر اخطار ترک محل را دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملارد افزود: یکی از اراذل بنام حاضر در صحنه درگیری با چاقو به سمت ماموران انتظامی حمله ور می شود که ماموران انتظامی باهدف دفاع مشروع با صدور اخطار و رعایت قانون بکارگیری سلاح و شلیک، اراذل مهاجم را زمین گیر می کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فرد مهاجم و برهم زننده امنیت پارک از ناحیه ساق پای چپ مجروح شده و جهت درمان به مرکز درمانی در ملارد منتقل می شود.

سرهنگ نورمحمدی خاطرنشان کرد: متهم پس از اقدام درمانی، با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی خواهد شد و افرادی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش در منطقه فلاح تهران
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • دستگیری ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • فرد مهاجم با سلاح سرد در ملارد با اقدام بموقع پلیس زمین‌گیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند