Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ یک رهبر برجسته انصارالله در دیدار با فرستاده سازمان ملل به یمن تاکید کرد، انصارالله به حملات خود در عمق عربستان تا زمان توقف تجاوزات ائتلاف سعودی ادامه خواهد داد.

به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای رای الیوم، مهدی المشاط، رئیس "شورای عالی سیاسی" وابسته به انصارالله در صنعا در جریان دیدار با مارتین گریفیث، فرستاده سازمان ملل به یمن ابراز امیدواری کرد که از فضاهای موجود در منطقه برای تحقق صلح در یمن استفاده شود زیرا که فرصت تحقق صلح وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که عملیات ائتلاف عربی ادامه یابد ما از هر فرصتی برای ضربه زدن به عمق عربستان استفاده می‌کنیم تا آن را مجبور به توقف حملاتش کنیم.

المشاط افزود: حملات و رویکردهای عربستان و نیروهای دولت مستعفی یمن نشان می‌دهند که خواهان صلح نیستند.

این در حالی است که ریاض واکنشی به این اظهارات رهبر انصارالله نداشته است.

گریفیث نیز بعد سفر یک روزه خود به صنعا که در جریان آن با مقامات انصارالله درباره احیای روند صلح و توافقنامه استکهلم رایزنی‌ کرد، پایتخت یمن را ترک کرد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال سازمان ملل عربستان سعودی جنگ یمن انصارالله یمن انصارالله قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بازگشت دوباره گشت ارشاد به خیابان ها و فیلم های منتشر شده از برخوردهای خشن علیه زنان نه تنها واکنش های چهره های سیاسی و فعالان مجازی را به همراه داشت، بلکه مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب نیز با انتشار توئیتی خبر از تذکر رهبر انقلاب به مسئولان درباره نحوه برخوردها داده بود. هرچند او نیز از سوی حامیان گشت ارشاد با حملات تندی روبرو شد اما سردار جعفری صحت تذکر رهبری را تایید کرد.

در ادامه اولین عکس از فضائلی و حضورش در یک مراسم بعد از حملات مذکور را مشاهده می‌کنید.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899700

دیگر خبرها

  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • عکسی از اولین حضور مهدی فضائلی در یک مراسم بعد از حملات تندروها به او بخاطر توئیتش
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • الحوثی: بندر ایلات در پی حملات یمن به طور کامل تعطیل شده است
  • کلید برقراری ثبات و آرامش در منطقه توقف جنایات اسرائیل است
  • در هیچ کجای جهان فجیع‌تر از جنایات تل‌آویو در غزه سراغ نداریم
  • الحوثی: جنایات اسرائیل در غزه بی‌سابقه است