Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مسئولان باشگاه پرسپولیس به دنبال تقویت فاز هجومی خود هستند و حالا در این راه آقای گل لیگ صربستان را زیر نظر دارند.

 

سایت «تی‌وی آرنا اسپورت» صربستان امروز در گزارشی به پیشنهاد پرسپولیس به نرمین هاسکیچ پرداخت. این سایت صربستانی مدعی شده هاسکیچ در آستانه حضور در فوتبال ایران است و آینده این بازیکن ۳۰ ساله در پرسپولیس رقم خواهد خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاسکیچ که اهل بوسنی است فصل گذشته در ترکیب «رادنیچکی» نایب قهرمان لیگ صربستان به میدان رفته و در ۳۴ بازی ۲۴ بار برای این تیم موفق به گلزنی شده تا عنوان آقای گلی لیگ صربستان را به خود اختصاص دهد.

 

 

برخی منابع خبری علاقه پرسپولیس به این بازیکن را تایید کرده‌اند و حتی برخی از مذاکرات جدی پرسپولیس با این بازیکن خبر داده‌اند. ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت یک و نیم میلیون یورو تعیین شده است.

 

رسانه‌های بوسنی ادعا کردند پیشنهادات دیگر برای جذب این مهاجم بوسنیایی پایین بوده اما درخواست اولیه برای جذب هاسکیچ  از جانب باشگاه ایرانی هفتصد هزار یورو است که رد شده و آنها منتظر پیشنهاد جدیدی هستند.

 

 

در ادامه مطلب سه قهرمانی متوالی پرسپولیس و حضور ۱۰۰ هزار هوادار در ورزشگاه برای دیدارهای حساس و خانگی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مشاهده می‌شود.البته ذکر ۴۰ میلیون هوادار در ایران برای سرخ‌های پایتخت هم اشاره شده است.

 

حضور بازیکنانی از کشورهای مختلف و بودیمر مهاجم کروات در پرسپولیس طی سالیان گذشته و مربیگری برانکو و اختلافات اخیر وی با پرسپولیس از دیگر مطالبی است که سایت تی وی ارنا اسپورت به آن پرداخته است.

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آقای گل نقل و انتقالات پرسپولیس صربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، در یکی از تمرینات اخیر پرسپولیس بعد از پایان تمرین عبدالکریم حسن بازیکن قطری سرخپوشان اقدام به تمرین در زدن ضربه پنالتی می کند که محمد گندمی درون دروازه قرار می گیرد اما ضرب شوت بازیکن قطری به قدری سنگین بوده که دو مچ دروازه بان جوان پرسپولیس برمی گردد و دچار شکستگی می شود.

این بازیکن به مدت 12 هفته از میادین باید دور باشد و با این مصدومیت اردوی تیم ملی جوانان را هم از دست می دهد. او به تازگی به این اردو دعوت شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • زیباترین بازی سال به کام آلومینیوم ؛ کامبک طلایی در اراک | اوسمار فقط در اراک می‌بازد
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس