Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@08:23:26 GMT

فرماندار شفت: مناطق شهری مشکل ضعف برق ندارند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۳۰۷

فرماندار شفت: مناطق شهری مشکل ضعف برق ندارند

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا محمدرضا محسنی در جلسه معارفه مدیر اداره برق شهرستان شفت که با حضور سید محمدعلی میرنرگسی قائم مقام امور شهرستان های شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار شد، برق را یکی از مهمترین زیرساخت های توسعه و دارای نقش اساسی در زندگی روزمره مردم دانست و گفت: برق یک منبع انرژی پاک و نقش آن در صنعت و تولید بی بدیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه نوسازی و تقویت شبکه برق رسانی در سال های اخیر یکی از اولویت های دولت در شفت بوده، افزود: از سال ۹۵ تاکنون ضعف برق ۳۴ روستای این شهرستان رفع شده و یا بهبود یافته و نقاط شهری نیز دیگر مشکل ضعف برق ندارند.
وی به عملیات عمرانی بهسازی و تعریض محور ملاسرا-شفت اشاره و از تلاش های مدیران برق برای اصلاح شبکه در طول این مسیر قدردانی کرد و گفت: اهمیت این پروژه راهسازی در سال های آتی و پس از تکمیل آن بیشتر محسوس خواهد بود.
فرماندار شفت بر حفظ کرامت ارباب رجوع در ادارات تاکید و تصریح کرد: مدیران دستگاه های خدماتی باید همواره بین مردم حضور یابند و از نزدیک مشکلات و چالش ها را لمس کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بیش از ۷۵ درصد مردم شفت در روستاها سکونت دارند و شبکه برق رسانی در این شهرستان به نسبت جمعیت گسترده است، خواستار استقرار شعبه برق احمدسرگوراب تا هفته دولت شد و گفت: بسترهای لازم برای تحقق این مطالبه مردمی در این شهرستان فراهم است.
در پایان این نشست از زحمات علی حقیقت قدردانی و محمد مظفری به عنوان سرپرست اداره برق شهرستان شفت معرفی شد.

شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب و ۱۰۲ روستا در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان در حال حاضر بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار مشترک دارد که از این مقدار حدود ۷۸ درصد را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.

۷۲۹۴/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شفت گیلان برق رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش شب آوا از شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: سیمای مرکز گیلان با هدف ایجاد نشاط و شادمانی و ارائه اطلاعاتی درباره موسیقی گیلان به مخاطبان برنامه‌ای با عنوان «شب آوا» تهیه می‌کند. 

گزارش، گفتگوی کارشناسی، اجرای خوانندگان، معرفی کتاب و نو آوا بخش‌های مختلف این برنامه را تشکیل می‌دهد.

برنامه «شب آوا» پنجشنبه‌ها از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه باران پخش می‌شود.

عوامل دست اندر کار این برنامه عبارتند از: تهیه کننده: فرهاد ورزلدوست، دستیار تهیه: اسماعیل حاجتی، کارگردان تلویزیونی: حمید شیراوژن، مجری: علی آقازاده، تصویربرداران: سید حسن جعفری، علی احمدی، مسعود پژهان، صدابردار: عباس علی اکبری، منشی صحنه: مینا بالیدی و تدوین: بهروز مرادی.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • هشدار سطح نارنجی در گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • پخش شب آوا از شبکه باران
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • پایداری شبکه برق شادگان
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • قطعی برق در شادگان خوزستان؛ مردم از مصرف بی‌رویه خودداری کنند