Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@09:14:58 GMT

رشته دوچرخه سواری در بعد همگانی توسعه می یابد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۹۱۸۷

رشته دوچرخه سواری در بعد همگانی توسعه می یابد

خسرو قمری روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات دوچرخه سواری استان قزوین افزود: هر هیاتی که بتواند برنامه ها و طرح های بهتری را در این زمینه اجرا کند قطعاً از اعتبار و بودجه بیشتری برخوردار خواهد شد.

قمری اضافه کرد: آموزش مدرسان در سطح کشور از جمله ۳۰ مدرس در سطح استان قزوین در دستور کار قرار گرفته است تا بتوان برای توسعه ورزش دوچرخه سواری در بعد همگانی گام های بلندی برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون دوچرخه سواری افزود: منابع مالی خوبی نیز به این بخش تخصیص یافته که به زودی ابلاغ خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: نیازمند توجه جدی به بعد همگانی این رشته ورزشی هستیم که باید در این راستا با همکاری آموزش و پروش برای استعدادیابی و جذب نخبگان اقدام شود.

قمری افزود: از مجموعه هیات دوچرخه سواری استان می خواهیم در برگزاری لیگ های دوچرخه سواری استان اهتمام جدی داشته باشند چون از این طریق ورزشکاران و استعدادها به لیگ های بالاتر معرفی خواهند شد.

وی با بیان اینکه رشته دوچرخه سواری برای فعالیت بانوان مشکلی ندارد، افزود: براساس سیاست های ورزش و جوانان لباس های بانوان در این رشته تایید شده و باید توسعه ورزش بانوان نیز در برنامه هیات های استانی قرار گیرد.

رییس فدراسیون اضافه کرد: البته باید فعالیت بانوان در چارچوب مسایل دینی و فرهنگی بوده و حضور و فعالیت آنها خدشه ای به مباحث دینی وارد نکند.

‌چهار پیست های بی ام ایکس دوچرخه سواری در کشور احداث می شوند

رییس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: نخستین این پیست ها در قزوین و سه پیست دیگر در تهران، اراک و قم احداث خواهند شد.

وی افزود: نامه نگاری ها و اقدامات لازم برای احداث این پیست ها صورت گرفته و به زودی اعتبار آنها تخصیص خواهد یافت.

قمری گفت: استان قزوین در ورزش کوهستان، بی ام ایکس و بخش جاده قهرمانان شایسته ای را به کشور معرفی کرده است و باید هم اینک توسعه رشته بی ام ایکس با توجه به استعدادهای استان در دستور کار قرار گرفته و همچنین از رشته های پیست و جاده نیز غفلت نشود.

وی افزود: با همکاری شهرداری های استان ها اقدامات خوبی برای توسعه ورزش دوچرخه سواری در بعد همگانی و برگزاری مسابقات بین المللی کوهستان صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: باید برگزاری مسابقات بین المللی کوهستان که با کمترین منابع مالی برگزار می شوند در برنامه کاری هیات دوچرخه سواری استان قزوین قرار داشته باشد.
وی گفت: در بعد حرفه ای نیز انتظار داریم باشگاه های خوبی از استان در بخش بانوان و آقایان فعال شده و ورزشکاران برتر آنها به لیگ های کشوری اعزام شوند.

قمری اضافه کرد: در حوزه آموزش هرکلاسی که با ۱۵ نفر در استان برگزار شود آماده هستیم داور و مربی مورد نیاز را به استان اعزام کنیم.

در پایان این مجمع حسن آصفی با ۱۵ رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات دوچرخه سواری استان قزوین انتخاب شد.

۶۱۰۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش استان قزوین دوچرخه سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور از راه‌اندازی بیش از ۷ هزار خانه هلال در استان‌ها خبر داد و گفت: در هفته هلال احمر تعداد خانه‌های هلال در سطح کشور به ۸ هزار خانه افزایش خواهد یافت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عباس احدپور  صبح امروز در نشست بررسی توسعه کمی و کیفی خانه‌های هلال در سطح استان بوشهر با اشاره به نقش مهم این خانه‌ها در عرصه حل مشکلات جامعه هدف، اظهار داشت: در هفته هلال احمر تعداد خانه‌های هلال در سطح کشور به 8 هزار خانه افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: تاکنون بیش از 7 هزار خانه هلال در سه بخش روستایی، شهری و تخصصی راه‌اندازی شده که یکی از نقش‌های مهم آن هنگام وقوع حوادث رسیدگی سریع به آسیب‌دیدگان، دیده‌بانی و اطلاع‌رسانی است.

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت‌های مردمی، گفت: نقش محوری خانه‌های هلال استفاده از ظرفیت‌های موجود در همان مناطق است که در استان بوشهر شاهد این ظرفیت عالی هستیم و باید برنامه پاسخگویی و برنامه هدف‌گذاری مناسب در ادامه راه وجود داشته باشد که در زمان بحران بهترین پاسخگویی ارائه شود.

احدپور با بیان نقش موثر آموزش محور بودن خانه‌های هلال، تصریح کرد: توسعه توان امدادی و آموزشی خانه‌های هلال در سطح کشور به نوعی برنامه‌ریزی بلند مدت به‌شمار می‌آید ، ما امروز شاهد آن هستیم که مردم در زمان حضور حوادث پیشتاز هستند اما این توان و انسان‌دوستانه مردم نیاز به آموزش و مهارت‌آموزی امدادی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز اثرگذاری و تأثیرات آموزش مدون را در خانه‌های هلال شاهد هستیم ، وقتی حادثه‌ای در این مناطق رخ می‌دهد همین افراد به عنوان گروه‌های امدادی پیشتاز و ارزیابان اولیه در پاسخ اضطراری به این حوادث حضور پیدا می‌کنند که این مهم در سطح کلان و بحران‌های بزرگتر نیز موثر خواهد بود.

مدیرکل توسعه خانه‌های هلال جمعیت هلال احمر کشور در پایان ضمن قدردانی از تعامل دستگاه‌ها با جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: آنچه اینجا شاهد هستیم قابل تقدیر است و با توجه به ظرفیت این استان مطمئناً شاهد درخشش‌های بیشتری خواهیم بود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • عرضه دو لاستیک نانویی ویژه مسابقات دوچرخه‌سواری
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا: ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد
  • رونق ورزش کارگری نیاز به سرمایه‌گذاری کارخانه‌ها و مجموعه‌های صنعتی دارد
  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • انتخاب رشته بیش از ۸۶ هزار داوطلب دکتری/ مهلت انتخاب رشته فردا پایان می‌یابد