Web Analytics Made Easy - Statcounter

واحدهای مسکونی مددجویان که به مناسبت هفته بهزیستی تحویل مددجویان این سازمن شد در استانهای مازندران، هرمزگان، آذربایجان شرقی، قزوین، مرکزی، خراسان رضوی و اصفهان ساخته شده اند.

حمیدرضا پوریوسف مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی ارزش هر یک از واحدهای مسکونی تحویل شده به مددجویان را ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای شرکت در همایش تجلیل و قدردانی از خیران بهزیستی کشور به مشهد سفر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این همایش دو روزه دیروز در مشهد آغاز شد.

در چارچوب همایش تجلیل از خیران حوزه بهزیستی ۳۰۰ نیکوکار برتر از سطح کشور بخاطر خدمات انساندوستانه به نیازمندان مورد قدردانی قرار گرفتند.

۲۴ تا ۳۰ تیر ماه "هفته بهزیستی" نامگذاری شده است.

۷۴۹۶/‌۱۸۵۸

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصفیه‌خانه فاضلاب پرکندآباد ۲ در مشهد وارد مدار بهره‌برداری شد

به گزارش قدس خراسان، حسین اسماعیلیان اظهار کرد: بخش اول عملیات احداث تصفیه خانه پرکندآباد ۲ با ظرفیت تصفیه ۵۰ هزار مترمکعب در شبانه روز اکنون فاضلاب‌گیری شده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: عملیات اجرایی این تصفیه خانه در سال ۱۳۹۵ آغاز و در سال ۱۳۹۷ متوقف شد، با پیگیری های انجام شده در سال ۱۴۰۱ با اخذ اعتبار از محل صندوق توسعه ملی مجدد عملیات اجرایی آن شروع و سرعت گرفت.

وی ادامه داد: برای بهره برداری از این بخش از تصفیه خانه ۱۰ هزار میلیارد ریال با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به قیمت روز هزینه شده است.

اسماعیلیان بیان کرد: تصفیه خانه پرکندآباد ۲ مشهد بزرگترین تصفیه خانه فاضلاب کشور است که در چهار بخش اجرا خواهد شد و با تکمیل آن ۲۰۰ هزار مترمکعب در روز به ظرفیت تصفیه فاضلاب این شهر افزوده می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مشهد اضافه کرد: بخش دوم این تصفیه خانه نیز با ظرفیت ۵۰ هزار متر مکعب در شبانه روز تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته وی، طرح ارتقا و افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب مشهد به رغم وجود مشکلات مالی با جدیت در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عملیاتی شدن تست‌گرم خط سوم قطار شهری مشهد
  • «تست‌ گرم» خط سوم قطار شهری مشهد عملیاتی شد
  • فعالیت ۵۰ رستوران در مشهد در طول روز طی ماه مبارک رمضان
  • ۴۵ هزار مددجوی گلستانی از بهزیستی مستمری می‌گیرند
  • رتبه نخست خیران آذربایجان شرقی برای کمک به مددجویان
  • بهره برداری از ۱۹۲ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن فراجا در البرز
  • تجلیل از ۹۴ واحد تولیدی و صنفی کهگیلویه و بویراحمد
  • ۵۱۵ واحد مسکونی در قزوین به بهره برداری رسید
  • آغاز ثبت‌نام در دو رویداد بزرگ نقشه‌برداری کشور
  • تصفیه‌خانه فاضلاب پرکندآباد ۲ در مشهد وارد مدار بهره‌برداری شد